C.F Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Som det står i emnetittelen. Hvilket minnekort er anbefalt til Canon HF100? // Christian Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Sandisk SDHC, class 4 eller bedre (dvs. Ultra II eller Extreme III). Størrelse avhenger av hvor mye film du vil ha på kortet. 8GB er cirka en time AVCHD i beste kvalitet. Endret 26. september 2008 av Super8 Lenke til kommentar
C.F Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takker for svar. Lenke til kommentar
BSK Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Takker for svar. Vil man da også kunne beytte seg av Sandisk Secure Digital Video HD kort? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Takker for svar. Vil man da også kunne beytte seg av Sandisk Secure Digital Video HD kort? Det skal fungere helt fint. Er vel class 4 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
BSK Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Takker for svar. Vil man da også kunne beytte seg av Sandisk Secure Digital Video HD kort? Det skal fungere helt fint. Er vel class 4 om jeg husker rett. Fine greier! Disse kortene er jo reltivt billige. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sandisk 16GB SD HD funker fint for meg, og prisen er absolutt overkommelig. Kameraet estimerer såvidt over 2 timer på høyeste oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå