Tåkefyrste Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Skjønner ikke hvordan folk gidder, iallefall ikke de som bor laangt unna skipet.... Kjipt å sitte 5 dager konstant med PC og ikke gjøre annet enn å meske seg med koffein og snacks... æsj!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Skjønner ikke hvordan folk gidder, iallefall ikke de som bor laangt unna skipet.... Kjipt å sitte 5 dager konstant med PC og ikke gjøre annet enn å meske seg med koffein og snacks... æsj!! Vel jeg bor jo et stykke unna skipet. Alikevel så skal jeg på TG. Blir kanskje 8 timer i bil hver vei, men det er ikke noe problem for en vennegjeng å slå ihjel 8 timer. Blir som 8 timer på café det, funker fint Og reise til TG er heller ikke noe verre enn å reise til fjells Så hva skal vi gjøre på TG? Folk tar helt feil når de tror vi drar der for å sitte forann PCen. Jeg kunne vært på TG uten PC og hatt en flott påske jeg. The Gathering betyr Samlingen på norsk, og det er akkurat det TG er. 1 gang i året så samles "alle" geeks for å kunne prate med hverandre, uten å måtte gjøre det via tastaturet. Greit nok at du treffer mange på andre parties, men TG er liksom "the one", det partyet "alle" skal på. Den sosiale biten, både det å kunne bli kjent med andre på en ny måte og det å kunne vise fram maskinen (som du selvsagt har brukt sykt mange penger på) er også mye gøyere når folk kan se den med øynene sine og ikke bare på et hardt komprimert .jpg bilde. Videre så kommer det også folk som skal holde foredrag om diverse ting der. Så det er faglig nyttig også Nå skal jeg ikke nekte for at det å spille, kopiere osv også er en stor og viktig del, men det er ikke det eneste vi holder på med. Synes du The Gathering er kjipt så er det fordi du ikke har vært der Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Ja det som er morro med tg er jo å møte andre og prate med andre "nerder" hehe, artig å møte de folka på forumet og.... Skulle gjerne dratt på tg jeg, men det ikke til i år Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Største lanet jeg har vært på var med 15 stykker eller no. Hmm, kan kanskje en ide og ta turen oppover neste år. Høres litt kult ut. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ja, The Gathering er gøy. Kan ikke forklares, bør oppleves. Utsikten, søvnmangelen, lukten, det sosiale, stands, konserter og sceneshow, nettverket, aaah... Har vært der tre år på rad, og må innrømme at jeg angrer litt på at jeg har bestemt meg for å ikke dra i år. Men en ting virker litt dumt i år også - plassen. 5100 istedenfor 4500. Dvs en bordplass på 80x60 pr person, mot tidligere 80x120. Høres trangt ut! Og ikke minst soveplass må jo bli et slit. Men men... De 5 dagene er noen av årets 5 gøyeste Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det som blir rått er vel hw.no tv som kommer, genialt av hw.no Lenke til kommentar
SoW Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Høres ganske skøy ut! Har kun vært på lan der d har vært lite folk i sammenligning... Men, til å være her ute i distriktet, er vi ganske mange.. Ligger på rundt 30stk, der nesten alle kan kalles nerder... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 misunner de som har vært der eller skal dit....... det største lanet jeg har vært med på er med 8 stykker bare Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 misunner de som har vært der eller skal dit....... det største lanet jeg har vært med på er med 8 stykker bare Hørtes litt kjedelig ut...har ikke hvert på TG selv, men håper å bli med om ett år eller to...det største lanet jeg har hvert på var det ca. 600 stk (Warpzone 10) :wink: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 the gathering synes jeg er gøy.. mye rart å se å MYE stach å lete gjennom av filmer, musikk og spill.. bare synd jeg måtte klare å bli matforgifta siste dagen i år :-? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ja, The Gathering er gøy. Kan ikke forklares, bør oppleves.Utsikten, søvnmangelen, lukten, det sosiale, stands, konserter og sceneshow, nettverket, aaah... Har vært der tre år på rad, og må innrømme at jeg angrer litt på at jeg har bestemt meg for å ikke dra i år. Men en ting virker litt dumt i år også - plassen. 5100 istedenfor 4500. Dvs en bordplass på 80x60 pr person, mot tidligere 80x120. Høres trangt ut! Og ikke minst soveplass må jo bli et slit. Men men... De 5 dagene er noen av årets 5 gøyeste Lukten av svette kombinert med cola. spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå