Gå til innhold

Er The Gathering gøy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
23 ordre foran meg i køen.. tror dere jeg får plass da?

skakke se bort ifra at du kanskje får billett.. det er jo en del igjen av de som selges til utlandet. når de er ferdig solgt går de til norge..

med mindre alle 23 bestiller mange hver da.. da blir det vel værre..

Lenke til kommentar

btw.. ontopic: TG er dritfett!! jeg verdsetter TG mye mer enn juleaften liksom.. TG er årets høydepunkt imo.. :D

det er bare helt.. "=(%="/%&"=?"# man får (les: jeg får) et sug i magen når man kjører over den siste broa og ser skipet ligge foran seg! det tar helt av! og det hjelper jo ikke akkurat når man får se den svære køen av mednerder som er like hypre som deg på alt sammen.. og så seff.. sist, men ikke minst.. TG @ night.. første gangen man står i den ene enden av skipet oppe på tribunen å kikker utover tusenvis av skjermer som lyser.. og så finner ut at det bare er halvparten av de som er der egentlig! oh! ubeskrivelig følelse!!

*inlove with TG* *fnis* :oops:

Lenke til kommentar

@PeNtA:

Fy f***, du frister meg til å dra..! ;)

Men jeg skal ikke dit i år... ikke noen mulighet til å komme meg nedover.. men skal dit heller trolig neste år, da vi blir en gjeng kamerater som drar :woot: (ikke så mange som har lappen enda :()

Men gleeeder meeg :D

Lenke til kommentar
btw.. ontopic: TG er dritfett!! jeg verdsetter TG mye mer enn juleaften liksom.. TG er årets høydepunkt imo.. :D  

det er bare helt.. "=(%="/%&"=?"# man får (les: jeg får) et sug i magen når man kjører over den siste broa og ser skipet ligge foran seg! det tar helt av! og det hjelper jo ikke akkurat når man får se den svære køen av mednerder som er like hypre som deg på alt sammen.. og så seff.. sist, men ikke minst.. TG @ night.. første gangen man står i den ene enden av skipet oppe på tribunen å kikker utover tusenvis av skjermer som lyser.. og så finner ut at det bare er halvparten av de som er der egentlig! oh! ubeskrivelig følelse!!  

*inlove with TG* *fnis*  :oops:

samme her :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...