Gå til innhold

Quake Live alternativ? Vurdèr selv! Multiplayer FPS i nettleseren!


Anbefalte innlegg

Hvis du kjeder deg nå i høstferien kan du unne deg meg Sanctioned Renegades, some er et multiplayer FPS spilt av direkte i nettleseren.

 

Lurer på om vi kunne få satt i gang en Gamer.No server hvor vi kan få spilt og prøvd spillet i 1 time eller 2? :). (Kan godt hoste, men ingen garanti på at noen får blitt med i og med at porter må åpnes).

 

Du kan spille BETA'en her: http://sanctionedrenegades.com/

 

Ikke den fineste grafikken, men er litt imponerende om hva de har fått til (våpnene ser litt firkanta ut, men omgivelsene er litt fine, FarCry anyone?).

 

Noen bilder:

sanctioned_shot_01.jpg

sanctioned_shot_02.jpg

sanctioned_shot_09.jpg

sanctioned_shot_13.jpg

sanctioned_shot_07.jpg

shot01.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow, jeg må rett og slett flire litt. De prøver å gjemme bort den lusne grafikken med tonnevis av bloom! :D

 

Joda, grafikker ikke alt, kanskje jeg gir det en sjangse...

 

Ikke det beste spillet, helt enig lav tekstur og alt, setter på litt bloom så ser det litt fint ut :p. Spillet føles som om det er i alfastadiet, det sekundære våpenet er fortsatt under utvikling, men morsomt i 20 minutter, føler nesten slik at alle våpnene føles det samme :).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Waow en tøff neger med trendy solbriller og kult hodeplagg! Og på toppen av det hele heter han Tyrone. YEAAAAAHHHHHHHH!!1

 

Sikkert moro for kids'a men jeg tror jeg står over, gitt. De urstygge fargene gir meg diarré i tillegg.

 

Godt gratis FPS? Wolfenstein Enemy Territory. Ikke på nettleser, dog... må lastes ned og patches.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Waow en tøff neger med trendy solbriller og kult hodeplagg! Og på toppen av det hele heter han Tyrone. YEAAAAAHHHHHHHH!!1

 

Sikkert moro for kids'a men jeg tror jeg står over, gitt. De urstygge fargene gir meg diarré i tillegg.

 

Godt gratis FPS? Wolfenstein Enemy Territory. Ikke på nettleser, dog... må lastes ned og patches.

 

Jeg lo :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...