superfly_78 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei jeg har fått et problem. jeg lasta ned IE 8 (beta) og har behov for å få den slettet, men det va vist ikke så lett.. - det andre jeg har problem med er å få lastet inn IE 7 igjen. finner bare xp versjonen på nettet.jeg kjører vista premium på maskinen min kan noen hjelpe meg? hadde vært bra:) Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei jeg har fått et problem. jeg lasta ned IE 8 (beta) og har behov for å få den slettet, men det va vist ikke så lett.. - det andre jeg har problem med er å få lastet inn IE 7 igjen. finner bare xp versjonen på nettet.jeg kjører vista premium på maskinen min kan noen hjelpe meg? hadde vært bra:) Er redd dette ikke er mulig ettersom IE er Vistas og alle andre Windows standarprogram. De ønsker jo selvfølgelig at du skal være og bli en windows bruker så derfor "tvinger" de deg til å bruke det. Men IE tar jo ingen resurser fra maskinen uansett da? Hvorfor skal du ha det vekk? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du skal kunne slette den ved å fjerne installerte updates. I vista blir IE sett på som en "update" ikke et "program". Gå control panel -> avinstaller programmer -> Se installerte updates -> Velg windows IE 8 fra listen og velg avinstaller. Tror dette skal fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå