Goliath Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når jeg prøver å pakke ut større filer fra .rar, fryser maskinen og jeg må avslutte overføringen. Noen som aner hvorfor? Bruker WinRAR Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har du overklokket systemet prøv samme operasjon med stock setting. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har faktisk overklokket maskinen men hvorfor skulle det ha noe betydning? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Klart det har en betydning. Unpack av rar bruker masse cpu kraft og minne. Normal feilsøking på odde problemer går stort sett alltid på eliminasjons metoder. Så derfor prøver man samme program/operasjon på systemet i uklokket tilstand. Er iallefall det jeg ville ha gjort først for å eliminere at klokken er problemet. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Hm, det viser seg at om jeg unpacker til en annen haddisk enn den .rar-filen befinner seg på, fungerer det utmerket men ikke om jeg unpacker ut til samme harddisk Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er det nok plass der da. Du kan også prøve på å stille om temporær folder fra C:\Users\"brukernavn"\AppData\Local\Temp\under Options-Settings-Paths til f.eks en TEMP mappe laget på en annen partisjon. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 SKal prøve ut dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå