zlazi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hei. jeg skal snart tenkt meg å kjøpe et ps3 spill. det jeg ser etter er en rpg spill, skytespil. hvis det er noe annet som er spesielt som du syns er veldig bra, så kan du skrive det ned. jeg vurderer alle forskjellige forslag. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) GTA4 er et must! Ambefaler også GRID om du er bil intrissert Endret 26. september 2008 av Bllink Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Enda en "anbefal et ps3 spill" Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det er en veldig fin søkefunksjon på forumet, bruk den! Kan vel gi deg noen forslag i samme slengen da; GRID Skate COD4 (veldig bra online del også ) Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GTA4 er et must!Ambefaler også GRID om du er bil intrissert GTA4 et must? GTA4 sugde menne okay..Grid har jeg ingen formening om Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 mehh, GTA4 er gørr kjedelig sammelignet mod de tidligere så ikke kjøp det med mindre du ikke har noe og bruke pengene dine på. Folklore er en form for rpg spill jeg annbefaler(ligger en demo på psn) ellers så har vi jo Unreal Turnement 3 og Mercenaries 2 men det sistnevnte har en del bugs/glitsjer i seg. kan jo også nevne Pure (også demo på psn) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 RPG: Oblivion og Folklore Skyting: Metal Gear Solid 4, Uncharted, Call of Duty 4 og Resistance. Lenke til kommentar
zlazi Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 jeg vil lixom ikke bare ha et skytespill, sånn som cod og battlefield bad comp siden de har jeg. men jeg vil har sånn skytespill sånn som uncharted. forresten er det noen som har kjøpt og spilt metal gear solid 4 på ps3 som kan fortelle meg om den er bra, og hvorfor??? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 MGS4 er fantastisk! Hvis du googler på "MGS4 review" finner du ganske mange omtaler som forteller deg hvorfor det er bra. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Av spill som er ute så kan du jo disse mens at du venter på at god spillene kommer på rekke og rad i oktober - november. Oblivion Game of the year edition - alle addons med i spillet. COD4 Mgs4 Star Wars Unleashed Brothers in arms hells highway Resistance er verdt å plukke opp. spesielt siden du får det sinnsykt billig, og siden oppfølgeren snart kommer ut. Her er spill jeg skal ha mot jul. Midnight Club: Los Angeles - October 7, 2008 MotorStorm: Pacific Rift - October 7, 2008 Dead Space - October 14, 2008 Saints Row 2 - October 14, 2008 Far Cry 2 - October 21, 2008 Little Big Planet - October 21, 2008 Fallout 3 - October 28, 2008 Tom Clancy's EndWar - November 4, 2008 Resistance 2 - November 4, 2008 Mirror's Edge - November 11, 2008 Call of Duty: World at War November 11, 2008 Endret 26. september 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
zlazi Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 jeg har spilt et gammelt mgs spill på ps2. men hva er det som gjør at dette spillet er så bra. er det noen brae ting som kan gjøres, bevegelser. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Anbefaler å lese/se tester av disse kvalitetsspillene for å se om de appelerer (listet i tilfeldig rekkefølge): Action-eventyr: - Metal Gear Solid 4 - Ratchet & Clank - Uncharted - Ninja Gaiden Sigma - Heavenly Sword - Folklore - Devil May Cry 4 - GTA 4 RPG: - Oblivion Slåssing: - Soul Calibour 4 - Virtua Fighter 5 Racing: - Pure - Skate - Burnout Paradice - Gran Turismo 5 Prologue Skyting: - Orange Box - CoD 4 - Unreal Tour. III Party: - Singstar - Buzz - Guitar Hero Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GTA4 er et must!Ambefaler også GRID om du er bil intrissert GTA4 et must? GTA4 sugde menne okay..Grid har jeg ingen formening om Jeg mener hvertfall at Gta4 er et godt kjøp. Jævlig fin grafikk, syyykt bra historie, mye forskjellige ting å gjøre, og ikke minst å spele på nettet med kompisene dine er jo über rått! MEN, det er jo min mening. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GTA4 er et must!Ambefaler også GRID om du er bil intrissert GTA4 et must? GTA4 sugde menne okay..Grid har jeg ingen formening om Jeg mener hvertfall at Gta4 er et godt kjøp. Jævlig fin grafikk, syyykt bra historie, mye forskjellige ting å gjøre, og ikke minst å spele på nettet med kompisene dine er jo über rått! MEN, det er jo min mening. Fin grafikk:Joa. Sykt bra historie: Kan diskuterest Mye forskjellige ting? Bullshit..List 5 min man kan gjøre når man har runda spillet...som ikke er kjedelig..jakte på duene feks... Og online delen på ps3 er jallah. Blir disconnecta hele tida..om de ikke har fiksa det nå da. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 GTA4 er et must!Ambefaler også GRID om du er bil intrissert GTA4 et must? GTA4 sugde menne okay..Grid har jeg ingen formening om Jeg mener hvertfall at Gta4 er et godt kjøp. Jævlig fin grafikk, syyykt bra historie, mye forskjellige ting å gjøre, og ikke minst å spele på nettet med kompisene dine er jo über rått! MEN, det er jo min mening. Fin grafikk:Joa. Sykt bra historie: Kan diskuterest Mye forskjellige ting? Bullshit..List 5 min man kan gjøre når man har runda spillet...som ikke er kjedelig..jakte på duene feks... Og online delen på ps3 er jallah. Blir disconnecta hele tida..om de ikke har fiksa det nå da. Greit, eg har ikke spilt aktivt Gta, sia gta 3, og det er ei stund sia. Historien er ganske bra jo, grafikken er bra. "Mye forskjellige ting" var kanskje å ta i litt ^^ Men online delen, den er jalla ja, sjølve creating av game osv. Men når enn først har komt innpå feks Free mode, satan så mye artig enn kan ha det da.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Historien i GTA4 er ikke mye å skryte av. I begynnelsen er det litt historie, men den blir ganske raskt helt borte i mylderet av svarte tråder. Du kjører bare rundt og gjør kjedelige og ensformige oppdrag for en haug med forskjellige folk. Når du ikke gjør det blir du nedringt av innpåslitne folk som skal ha deg med på superkjedelige aktiviteter. Ja, jeg føler virkelig for å hente deg, kjøre deg til dartklubben og kjøre deg hjem igjen. Eller eventuelt ikke. Endret 26. september 2008 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå