Agres Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 I Saints Row 2 er realismen byttet ut med simpel moro. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette blir kult! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Storkoste meg med Saint's Row, og kommer garantert til å gjøre det med SR2 også! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Håper dette blir drit bra Gleder meg sykt .- Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Likte det første mye bedre enn noe GTA jeg har spilt, så dette kan bli morsomt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har forhåndsbestilt dette, det høres gøy ut! Men jeg har ikke spilt eneren, gåt jeg glipp av mye av historien? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Deilig å høre at det er bare til PS3 og xbox360... Ellers så ser spillet veldig fint ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Deilig å høre at det er bare til PS3 og xbox360... Ellers så ser spillet veldig fint ut. Ehm du har lest artikkelen eller? Sniktitten er basert på testing av versjonene for Playstation 3 og Xbox 360. Spillet utgis også for PC Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Deilig å høre at det er bare til PS3 og xbox360... Ellers så ser spillet veldig fint ut. Ehm du har lest artikkelen eller? Sniktitten er basert på testing av versjonene for Playstation 3 og Xbox 360. Spillet utgis også for PC Leste artikkelen men så ikke det der. Facepalm.jpg :/ Men da gikk gleden opp igjen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg likte SR bedre enn GTA IV, fordi at SR var bare moro og dreping. Tror SR2 blir hinsides bra. Håper, hvert fall. Blir kjøp uansett. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ser veldig fram til spillet er i hus. Enern var meget underholdende så dette blir bra Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) gjetter meg til at samarbeidsfunksjonen vil kreve to konsoller og to kopier av spillet. altså at en kan ikke sette seg ned med brus, potetgull, vennegjeng og spille flere på samme maskina samtidig... nåja, pc-utgave, hmm... Endret 26. september 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Auda, spoiler i artikkelen, og jeg har ikke spilt gjennom SR 1 Er ikke så farlig uansett. Synes ikke det var så spennende. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg sitter veldig høyt oppe på gjæret når det gjelder dette spillet merker jeg. I de gameplay-videoene jeg har sett var ikke animasjon og grafikk i nærheten engang av det man forventer av et "next gen" spill. Og hele dette gangster-opplegget er ikke helt mi greie. Jaja, vi får se. Får spillet masse gode kritikker skal jeg heller sjekke det ut. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror dette spillet kommer til å ligne mer på GTA San Andreas enn GTA4. Mer åpent og mer fokus på sandbox. Gleder meg. Tror jeg skal overtale en kompis til å kjøpe det og. Ser for meg hvordan coop'en kommer til å gå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 – Vi har lagt vekt på at alt du gjør i spillet skal være moro, og at spilleren skal bli belønnet for å eksperimentere og leke seg. Nesten alt du foretar deg gjør at du tilegner deg respekt, og med respekt kan du låse opp nye ting. Du trenger for eksempel tilstrekkelig med respekt for å kunne gå videre i historien. Dermed blir du oppfordret til å ha det gøy og leke deg, fordi du faktisk får noe igjen for det, forteller Sutton. Vil dette altså si at man må grinde respekt ved å drepe random folk på gata for å komme videre i historien? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det var vel noe sånt i det første spillet og. Er vel side-missions og gjøre, sånn at man får nok respekt. Er vel nok å bryne seg på tror jeg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er et sandkasse-spill hvor du får belønning for å ha det moro. Hvorfor er det en dårlig ting? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tror jeg får mer glede ut i av SR2 enn GTA IV. Jeg liker jo SR1 bedre enn GTA IV, og SR2 blir nok ikke dårligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg