Smart Ass Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Carlings/JC (Funker ofte)/Peak har ofte noe tøft & evt. Blend om du liker kler andre (Så og si alle) går i Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Blend burde blitt forbudt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Blend burde blitt forbudt. Second that.. Lenke til kommentar
Viro Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Viro: Viss du har sett ut i verden de siste årene, og da gjerne på skoene til forskjellige typer mennesker, vil du fort se at det er en stor gruppe der ute som jeg putter under kategorien "tragiske wannebe`s". Disse personene kommer gjerne fra middelklassen og av en heller annen rar mystisk grunn tar de inspirasjon fra en annen gruppe mennesker. Nemlig de som liker å vise at de har penger og kler seg på en annen måte enn mannen i gaten, for å fremheve dette. Og kategori 1 prøver ofte å fremstille seg som en kategori 2, og av dette har Lacoste-sko blitt voldtatt og overhypa. Den verden jeg omgir meg representerer et menneskemangfold, der det ikke eksisterer kategorier mennesker ut fra deres valg av klesplagg. Bruker du virkelig tid på å observere andres fottøy, og samtidig sette en verdi på fenomenet? Har du designet dine egne plagg, siden du ikke er en av de mindreverdige som "tar" inspirasjon fra andre? Jeg registrerte meg på dette forumet for ganske enkelt å se om du virkelig hadde slike holdninger overfor dine medmennesker. Det er virkelig skremmende. Ayn Rand og penger på bok, da har vi virkelig substansielt grep om verden. Jeg hadde fått problemer med å leve ut mitt virke med slike holdninger. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Blend burde blitt forbudt. Second that.. Blend har faktisk fuckings dårlig kvalitet og.. Vasket genser en gang, og etter det blei den helt posete! Sqrew BlenD! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Den verden jeg omgir meg representerer et menneskemangfold, der det ikke eksisterer kategorier mennesker ut fra deres valg av klesplagg. Bruker du virkelig tid på å observere andres fottøy, og samtidig sette en verdi på fenomenet? Har du designet dine egne plagg, siden du ikke er en av de mindreverdige som "tar" inspirasjon fra andre? Jeg registrerte meg på dette forumet for ganske enkelt å se om du virkelig hadde slike holdninger overfor dine medmennesker. Det er virkelig skremmende. Ayn Rand og penger på bok, da har vi virkelig substansielt grep om verden. Jeg hadde fått problemer med å leve ut mitt virke med slike holdninger. Ok, du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente. Ja, selfølgelig observere jeg andres fottøy, man legger merke til hvordan en person kler seg og får et førsteinntrykk og generaliserer derifra. Det er ikke snakk om å "ta inspirasjon" fra noen, det er snakk om regelrett kopiering for å "passe inn" (satt på spissen) Og hva mener du er mine holdninger overfor mine medmennesker? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Kan noen si meg hvem som ikke generaliserer ut i fra klesstil? De aller fleste gjør det, bevisst eller ikke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Blend er skrot, J&J er kun OK for enkle sommer t-skjorter/shortser o.l. Det skal sies at Selected har komt seg betraktelig fra da de først startet. H&M og Selected er greie butikker for deg og for ditt prisnivå. Volt og Bertoni har mye fint, men er en del dyrere enn H&M og Selected. Carlings? Njeeeeh... de har mye jeans, men ellers er det ikke noe særlig. Peak? Er vel litt for dyrt for trådstarter. Endret 7. oktober 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Når ble PEAK så dyrt? :| Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg kunne også tenke meg å endre litt stil går veeldig casual, jeans og hettegenser hver dag, samt joggesko (bildet ligger i bildetråden) planlegger ikke noe veldig stort skifte, vil bare være litt mer fleksibel og se litt annerledes ut til tider litt annerledes T-skjorter, kanskje en Cardigan og noen andre sko Noen som kunne være så vennlig å gi meg noen enkle tips? trenger bare et lite dytt i riktig retning, ikke noe mer //Blarcky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Blarcky, Vi kan starte med å si at du aldri får lov til å gå med kamuflasje mønster igjen. Hvis du ikke er på jakt, spiller paintball eller er i militæret. Utover det kan vi si at joggesko kun brukes i trenings sammenheng. Kjøp f. eks Grå v-hals Svart v-hals Mørke sneakers. Disse er ikke så ille http://soleservice.no/no/shoes/produkter/c...p-hi-_varvatos_ Noen bukser som er litt 'slimmere', siden du er såpass tynn. Losjakke til vinters tid. Pass på at den sitter bra i skulderpartiet. Resten kan skredderen fikse. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Fy faen, hater slike sko Men Peak er vel kanskje i det dyreste laget? 1000,- kr for en genser.. ^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Dyrt er relativt, og ofte synkront med kvalitet. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Thrice: takk for godt svar, flott at dere som har peiling gidder å hjelpe oss slækkinger Men om skoene, mote får være mote, slike sko hadde jeg aldri gått med men har sett på noen andre, de er ikke helt i samme kategori, men falt litt for dem http://www.asos.com/Diesel/Diesel-Korbin-C...=Brown&sh=0 Og siden jeg er helt grønn, losjakke? Har faktisk en råkul Dieseljakke liggende et eller annet sted, skal finne den og få lagt ut bilde //Blarcky Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Når ble PEAK så dyrt? :| Nå må du se det ann i forhold til "budsjettet" til trådstarter, og da tror jeg det blir for dyrt. Jeg sier ikke at Peak er spesielt dyrt, for det er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Losjakke = Peacoat ? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Aha takk //Blarcky Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Når ble PEAK så dyrt? :| Nå må du se det ann i forhold til "budsjettet" til trådstarter, og da tror jeg det blir for dyrt. Jeg sier ikke at Peak er spesielt dyrt, for det er det ikke. Dyrt nok, Pene klær er det vel, men sånn ekstraodrinært vil jeg ikke si. Men finnest masse billigt og bra alikevel Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Thrice: Og siden jeg er helt grønn, losjakke? Har faktisk en råkul Dieseljakke liggende et eller annet sted, skal finne den og få lagt ut bilde //Blarcky Hehe vi har en helt forskjellig sko-smak ser jeg. Kunne aldri gått med de Losjakke er det samme som pea coat. Bare og google. Endret 8. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke sett noen spesielle Peak genseren egnetlig, når man bruker 1000 kr hvorfor kjøpe et sportsmerke? Forbinder peak med tur og friluftsliv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå