Gå til innhold

På tide å forandre stil.


JiGGe

Anbefalte innlegg

Kommer jo litt ann på hvordan han vil behandle lacoste skoene da. Og det er ikke merke lacoste som gjør at de blir fillete.

 

Har to par lacoste sko nå. Begge to er hvite. Det ene paret begynner å bli litt fillete, har hatt dem i 1 år. Og har vært de skoene jeg bruker til vanlig.

Det andre lacoste paret mitt er ikke like ille. Men de er det paret jeg bruker på lørdags kvelden når jeg skal ut på byen og når jeg skal på andre festlige ting.

 

 

Ikke kjøp hvite sko hvis du kommer til å behandle dem som et par svarte eller brune sko. The End

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvite sko er pent, om du også har hvitt belte. Det hjelper også med hvit t-skjorte og hvite sokker (og evt. boxer viss du virkelig liker å matche).

 

På sommeren, på høsten og vinteren ser det helt høll i huet ut.

 

Og hvite sokker, t-skjorte, belte og sko? Da vil jeg ærlig talt si at antrekket ser så "gjennomtenkt" ut til det stadiet at man ofte ser ut som en klovn. Match med måte..

Lenke til kommentar
Hvite sko er pent, om du også har hvitt belte. Det hjelper også med hvit t-skjorte og hvite sokker (og evt. boxer viss du virkelig liker å matche).

 

På sommeren, på høsten og vinteren ser det helt høll i huet ut.

 

Og hvite sokker, t-skjorte, belte og sko? Da vil jeg ærlig talt si at antrekket ser så "gjennomtenkt" ut til det stadiet at man ofte ser ut som en klovn. Match med måte..

 

litt overdrevent? enig at det blir drøyt på høsten/vintern, men syns personlig at hvite sko er fine vår/sommer - og ellers anledninger.

Lenke til kommentar

Har ikke lest gjennom noe, og har aldri vært på denne delen av forumet.

 

Men jeg må bare si, herregud, legger dere virkelig så mye i hva dere går med? Følger en kleskode? "Skal ha" ny stil?

 

Stil er vel strengt tatt noe man har, ikke noe man bytter her og der, ser på et bilde og blir sånn...

 

Men hey, folk er forskjellige. :)

Lenke til kommentar

Binko,

 

Jeg ser virkelig ikke forskjellen om folk ønsker noe annet, om det er på utsiden eller innsiden (de henger forsåvidt ofte i sammen). Hvis mennesker føler for en forandring, og søker råd hos de som evt. har mer erfaring enn de selv, er ikke det noe negativt.

Jeg synes det er positivt at folk 'tørr' å spørre om hjelp.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Absolutt, og det var heller ikke det jeg mente var "feil" (i mine øyne).

 

Det som for meg blir feil er at en bytter og mikser og trikser med stilen sin. Jeg kunne aldri gått som hip-hop'er (la oss kalle det en stil) i seks måneder og bytta til noe annet. Hvor ekte er det, liksom.

 

Men det er nok store forskjeller ute og går her. Folk tar som sagt det her som en hobby.

Lenke til kommentar

Binko, det kan være mange grunner til at noen vil mikse og trikse med stilen sin.

 

En grunn kan være alder. Når du blir eldre vil du kanskje ikke kle deg i de samme klærne som du gjorde når du var tenåring. Det at man vil ha en mer "voksen" stil er helt normalt.

 

Føler at du trenger å gjøre om litt på livet dit. Da kan bytting av stil være noe som kan være aktuelt.

Lenke til kommentar
Og ikke kjøp hvite sko viss du skal bruke dem nå fremover... Og ikke kjøp Lacoste viss du ikke vil se ut som alle andre wannebe`sa.

 

Altså, først: A Wannabe (pronounced "Won-ah-bee") is a person who imitates or emulates another. The term derives from the words "Want to Be" (ref: wikipedia).

 

Du hentyder altså til en form for gruppe som prøver å være noe de ikke er. Er det slik at det finnes en høyere form for kleskoder og utseende som hever seg over andre, eller hva er det egentlig du prøver å si?

Lenke til kommentar

Viro: Viss du har sett ut i verden de siste årene, og da gjerne på skoene til forskjellige typer mennesker, vil du fort se at det er en stor gruppe der ute som jeg putter under kategorien "tragiske wannebe`s". Disse personene kommer gjerne fra middelklassen og av en heller annen rar mystisk grunn tar de inspirasjon fra en annen gruppe mennesker. Nemlig de som liker å vise at de har penger og kler seg på en annen måte enn mannen i gaten, for å fremheve dette. Og kategori 1 prøver ofte å fremstille seg som en kategori 2, og av dette har Lacoste-sko blitt voldtatt og overhypa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...