Gå til innhold

På tide å forandre stil.


JiGGe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
spirit99,

Takk for det :)

 

Nektard,

Det kan bare du vite. Post gjerne noen antrekk av deg, og ikke bilder av 'modeller'.

 

Det skal jeg prøve og få gjort ;) Men papsen har digital kameraet og mobilen knuste i går etter at jeg skulle vise politiet hvor flink jeg var til å klatre over gjerder :p

 

Hva sprell har du funnet på nå, Nektard? xD

 

- Egentlig så har jeg vel en ganske kjedelig stil selv, egentlig. Pleier og bruke:

Bukse: Crocker, Lee, eller Nudie.

T-shirt: Mest Volcom, Burton, og Quiksilver (elsker t-skjorter)

Genser\hood\ziphood: Mest ting fra JC. Noen ganger fra Carlings osv.

 

-Noen vil nok kalle meg "fjortizz" siden jeg bruker Volcom osv. men jeg bruker det for at jeg liker det. Og det som er rart er at det er ingen jeg ser som går i Volcom på skolen. Bruker ALDRI Wesc osv.. hater det merket. Det er for mainstream spørr du meg :\

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
- Egentlig så har jeg vel en ganske kjedelig stil selv, egentlig. Pleier og bruke:

Bukse: Crocker, Lee, eller Nudie.

T-shirt: Mest Volcom, Burton, og Quiksilver (elsker t-skjorter)

Genser\hood\ziphood: Mest ting fra JC. Noen ganger fra Carlings osv.

 

-Noen vil nok kalle meg "fjortizz" siden jeg bruker Volcom osv. men jeg bruker det for at jeg liker det. Og det som er rart er at det er ingen jeg ser som går i Volcom på skolen. Bruker ALDRI Wesc osv.. hater det merket. Det er for mainstream spørr du meg :\

Stilen din er nok veldig casual, men heller casual enn for tacky/flashy.

Lenke til kommentar
- Egentlig så har jeg vel en ganske kjedelig stil selv, egentlig. Pleier og bruke:

Bukse: Crocker, Lee, eller Nudie.

T-shirt: Mest Volcom, Burton, og Quiksilver (elsker t-skjorter)

Genser\hood\ziphood: Mest ting fra JC. Noen ganger fra Carlings osv.

 

-Noen vil nok kalle meg "fjortizz" siden jeg bruker Volcom osv. men jeg bruker det for at jeg liker det. Og det som er rart er at det er ingen jeg ser som går i Volcom på skolen. Bruker ALDRI Wesc osv.. hater det merket. Det er for mainstream spørr du meg :\

Stilen din er nok veldig casual, men heller casual enn for tacky/flashy.

 

Takk for det :)

Men må ha en ting oppklart: Hva betyr casual? Hva betyr tacky? Og hva betyr preppy? :p

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Hmm begynne å gå med skjorte/Piquet. Synes det hjelper utrolig mye. Og hvite sko (ikke skate sko)

 

Hvis du har kropp så er det ikke noe i mot med trang t-skjorte og en bukse som passer (når jeg sier passer tenker jeg ikke på sagge-bukse osv, men heller ikke en så trang at du ikke kan bevege deg)

 

Bare gå i en kles butikk med Ralph Lauren, Hugo boss, tiger of sweden, armani etc. Det vil nok gi deg et lite hint ;)

Lenke til kommentar

Spirit,

Du kan jo ta en titt i bildetråden. Med tanke på at du er såpass ung synes jeg en ren preppy stil blir litt for mye av det gode. Du kan bruke en cardigan, en kul t-skjorte under, sammen med noen slimme jeans og kule sko. No offence toy_man, men å sende en 13åring til S&S, Tatler o.l blir en smule drøyt. Carlings og JC kan være et greit økonomisk utgangspunkt.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hehehe tenkte ikke at han skulle kjøpe noe. Bare gi han et lite hint om hva den stilen er. Man kan se selvom man ikke skal kjøpe noe ;)

 

Tenkte at hvis han fikk et innblikk i de klesmerkene. Se hva de merkene hadde. Og med det utgangspunkte finne noe som var i "nærheten" på en annen butikk (JC og carlings som du foreslo thrice).

 

Sorry hvis du trodde at jeg mente at han skulle begynne å handle merkeklær i den alderen. Kan ikke forvente det

 

Og jeg kjenner ikkke til budsjett til en vanlig 13 åring sorry :(. Levde litt for godt på den tiden. Og gjør det fremdeles.

Lenke til kommentar

Det var det, Spriti99.

Hvis du er glad i litt farger vet jeg at Carlings hadde en kul, rød cardigan for litt siden. Jeg synes skjorter eller t-skjorter er finest til cardigans. Jeg blir aldri fornøyd hvis jeg prøver å matche det med en pique. Dette kan dog skyldes egen udugelighet.

 

Begynte å lure, toy_man. :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Hehe noen må begynne det hele vet du spirit. Hvorfor ikke være den første? ;)

 

Men bare prøv å match litt. Skjorter + cardigan osv. Må ikke være cardigan da. Finnes mange andre kule genser der ut. Bare hold deg unna skate/hip-pop stil. Så går det nok bra skal du se.

 

Pique + cardigan er kanskje ikke det som passer best nei. :p

 

Men det å ha en kul t-skjorte under hjelper utrolig mye. Spesielt når det er en cardigan du har over. Å ikke være redd for å bruke andre farger enn svart og hvit. Så lenge klærne passer med hverandre :D

Lenke til kommentar
De buksene er driitstygge!! Og alle med sånne bukser har sån stygg veske/bag sak! sån typisk kjedelig jack and jones stil!

EDIT: Ville ikke anbefalt og kjøpe Lacoste sko bare fordi at mange bruker dem, eller at de er fine.. For du sa jo at du ikke har så stort budsjett, blir Lacoste sko til 1000 kr. som er fillete etter 3-6 måneder. Det blir et bortkastet og dårlig kjøp :) Ville anbefalt noe annet enn Lacoste sko

Når det kommer til sko så vil jeg gjerne anbefale Sebago. Skoene holder lengre enn langt og er fine gressklippersko når de begynner å bli utslitt. Kan heller ikke si at det er de dyreste jeg har sett. Lykke til, Trådstarter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...