Gå til innhold

På tide å forandre stil.


JiGGe

Anbefalte innlegg

Har nå gått med "skate" - stilen ganske lenge. Og jeg føler meg ikke helt vell i de klærne jeg går med nå.

 

Lyst til å skifte til litt mer ordentlig stil.

 

Noe lignende thrice går i:

 

klr2.jpg

 

Det jeg tenker meg er lacoste, nike sko. Eller noe lignende.

 

Bukse som thrice også :whistle:

 

En stram genser. V genser?

 

Skjorte/ t-skjorte:

4fc9b969-4b78-4403-a9ef-1fbdedc487d5.jpg

noe lignende sånn. Eller skjorter som thrice til fine anledninger.

 

 

Håret vil jeg ha noe lignende som han helt til høyre her.

n540890490_1768334_7541.jpg

 

 

Hva syns dere?

 

Foresten her er et bilde av meg nå. Så kan dere se på hvordan stil jeg har nå (til høyre) :

DSC_00172.jpg

 

 

Er 16 år har ikke alt for mye penger. Så et sted å bestille fra utlandet noen slike klær hadde vært fint.

Merke er ikke viktig for meg. Bare hvordan det ser ut.

Endret av JiGGe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De buksene er driitstygge!! Og alle med sånne bukser har sån stygg veske/bag sak! sån typisk kjedelig jack and jones stil!

 

OK!? Det er greit at du ikke liker de buksene, men du trenger ikke jo fae* ikke og komme med noe så negativt, du tråkker jo på trådstarter helt :thumbdown: Kom heller med noe ordentlig forslag! - Til saken: Du kan vel sende en PM til "thrice", og kanskje "Homme" og spørre hvor de får tak i sånt :)

Som jeg har lest går dem mye og handler i Oslo viss jeg ikke har sett feil. "Kamikaze" i Oslo og andre ordentlige butikker :) Du kan jo prøve og gå på Carlings og kanskje Brandstad? Der har de også mange pene plagg :) Kommer ikke på noen nettsider akkuratt nå. Problemet er at det er vel nokså høye priser på sånne butikker .. Prøv JC, Carlings eller noe :)

 

 

EDIT: Ville ikke anbefalt og kjøpe Lacoste sko bare fordi at mange bruker dem, eller at de er fine.. For du sa jo at du ikke har så stort budsjett, blir Lacoste sko til 1000 kr. som er fillete etter 3-6 måneder. Det blir et bortkastet og dårlig kjøp :) Ville anbefalt noe annet enn Lacoste sko

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar
De buksene er driitstygge!! Og alle med sånne bukser har sån stygg veske/bag sak! sån typisk kjedelig jack and jones stil!

Typisk Jack & Jones? Buksen er av merket Acne som han har kjøpt på S&S som ligger flere hakk over de hullete buksene du mener ser bra ut. Greit du prøver å ta igjen på oss, men det må da gå ann å være saklig.

Lenke til kommentar
De buksene er driitstygge!! Og alle med sånne bukser har sån stygg veske/bag sak! sån typisk kjedelig jack and jones stil!

Typisk Jack & Jones? Buksen er av merket Acne som han har kjøpt på S&S som ligger flere hakk over de hullete buksene du mener ser bra ut. Greit du prøver å ta igjen på oss, men det må da gå ann å være saklig.

 

Ta igjen på dere? Er dere liksom den fete gjengen på diskusjon.no som går likt kledd og kan like mye om alt, dere viser jo ikke en gang ansiktet deres når dere viser de ekstremt "fete" og vel samensatte klessplaggene "Deres"!!

 

Jeg synes slike bukser er fryktelig stygge, kan ikke noe for det desverre. Synes det er særdeles saklig når jeg mener de er stygge å si at de er stygge! Det er jo det "dere" sier om min stil så dere er vel ikke direkte saklig uansett.

Lenke til kommentar

Du har et pent ansikt og ser ut som du er i form. Da er man allerede langt på vei. De fleste gutter i din alder sliter litt med å finne stilen, og se mer voksen ut. Jeg tror jeg ville prøvd å bare gå inn i butikker du vanligvis ikke ville gått inn i, gjerne med en god vennine. Kanskje hun på bildet? Og deretter testet ut klær som du ikke nødvendigvis falt for med en gang og sett hvordan de faktisk så ut på deg.

 

Klær ser ofte veldig annerledes ut på enn på hengeren. Tror jeg også ville prøvd å gått ned en eller to i størrelse.

Lenke til kommentar

JiGGe,

Jeg har svart på PM :)

 

 

Nektard,

At du synes stilen min er kjedelig er så sin sak, men å kalle det en typisk J&J stil blir feil. J&J konsentrer seg mest om fargerike t-skjorter og 'hoodies' på sommeren, og det blir rake motsetningen av det jeg har på meg på det bildet :)

Grunnen til at jeg ikke viser bilde av ansiktet mitt er pga. anonymitet i forhold til jobb o.l D

De fleste her har sine 'personlige' vrier på antrekkene sine, om du vil. Man trenger ikke gå i totalt forskjellige stiler for å legge merke til, som nevnt ovenfor, personlighet.

Vil forsåvidt anbefale deg å komme med noe konstruktivt når du først kommer med et innlegg til noen som lurer på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...