HulkHaugen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Prøver å få Linux Mint Elyssa til å se pent ut, og trenger litt hjelp. Jeg vil gjerne ha den typiske Mac menyen (ala quicklaunch, bare ser penere ut). Så highlightede ikoner blir zoomet inn. Jeg vil også få fontene i Firefox til å se ut som de gjør i Windows. Har googlet en del på dette, og fant en tutorial, men da måtte jeg legge inn noen fonter et sted, og den linken virket ikke. Husker ikke i farta hva det hette det andre jeg la inn, men er fortsatt ikke fornøyd. En ting jeg gjorde midlertidig som hjalp litt var å sette minimum font size til 11 i about:config. Loginmenyen har en vannvittig høy oppløsning, så det er umulig å lese hva man skriver der, og å lese alternativene i menyene der... Når det gjelder Compiz Fusion, så vil jeg gjerne ha semitransparent tittel linjer, som i Vista. Og så vil jeg ha Dodge plugin som virker når jeg bytter vinduer. Hvis jeg trykker Ctrl+Alt+(Pil ned) så blir skrivebordene sorte. Hvis jeg tar Ctrl+Alt+Left Mouse og drar, så vet jeg ikke hvordan jeg zoomer ut. Dessuten er ikke kuben min gjennomiktig, der er et "hvitt lokk" over og under kuben... Dessuten virker ikke stavekontrollen jeg lastet ned, det blir overstyrt av engelsk ordbok, så det er sikkrt mange stavefeil her. Kommer mer etterhvert... Lenke til kommentar
05t3k4k3 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Linux Mint Forums - AVN Når du er i eit tekst felt byttar ordbok med å høgre klikke og gå på languages (firefox). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå