tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har gjort det, fortsatt ingen kode. Nei, jeg går og ser en film. Sjekker etterpå. Oppe sent uansett Snakkes etterpå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur. Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Larsa.. Du er den eneste som kan hjelpe meg.. Fikk du den samme mailen, og koden var skjult i mailen? Jeg synes det ser ut som en mail som har en bug eller noe sånn. Det er ingenting annet å merke i mailen enn den teksten, ingen tomrom eller noe sånn. Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur. Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent. Jeg har ikke skrevet inn koden der, men skrev i mail til ubi at koden ikke funka på Xbox Live, siden jeg ikke visste at man måtte skrive den inn på EndWar.com. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur. Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent. Jeg har ikke skrevet inn koden der, men skrev i mail til ubi at koden ikke funka på Xbox Live, siden jeg ikke visste at man måtte skrive den inn på EndWar.com. Har sendt de mail og etterlyst koden min jeg nå også. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eg og. Utruleg mykje krøll det har blitt med denne "stresstesten" Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Nå var det en som plutselig kom inn i tråden og sa at man måtte være blandt 5000 som ble plukket ut, og rett etter ble tråden stengt. Om dette stemmer har jo en mengde folk blitt holdt for narr i såfall, og jeg har vanskelig med å tro det. jeg fikk vellykket registrering og har sendt de koden jeg fikk fra AbsoluttSpill, så forventer at de sender meg en mail med kode! Endret 11. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fikk betakey fra absoluttspill.no men når jeg skulle registrere den fikk jeg bare opp at koden var feil.. nedtur. Hadde samme problem, men byttet nettleser og fikk godkjent. Såppas, tok å sendte mail til ubi i dag med keyen, pga registreringen av vip-demo koden er avsluttet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikke forvent allverden, da det desverre ser ut til at Ubi slår seg til ro med at de som nå har fått mail er nok. Hva vi andre som ikke har fått skal gjøre får man ikke noe svar fra noen om. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har spillt demoen nå, og det er dritgøy!!!!! Først spilte jeg gjennom single tutorial og et mission på normal og expert. Så spilte jeg litt online. Men det er litt lite innhold. Et single player kart og et online kart. Larsa.. Du er den eneste som kan hjelpe meg.. Fikk du den samme mailen, og koden var skjult i mailen? Jeg synes det ser ut som en mail som har en bug eller noe sånn. Det er ingenting annet å merke i mailen enn den teksten, ingen tomrom eller noe sånn. Noen flere forslag? Hadde din mail en End ar logo, og så en del av en jordklode? Da er det i det store svarte feltet.Men hvis du ikke finner koden kan du få en av meg Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Noen som har en kode eller? Jeg har sittet å fulgt med i 3 dager på EndWar forumet for å følge med på hva som skjer, og har virkelig gledet meg til at mailen skulle komme i dag. Er skikkelig nedtur å ikke få testet dette her, selv om det er hyggelig å høre alle som er fornøyde. Endret 11. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har en kun kode som du kan taste rett in på marketplacen. Og en uregistrert kode fra absoluttspill.no ...... Får se hvem som eventuelt får den Må også si at stemmestyringen fungerer utmerket! Hvis det er noe feil, så er det jeg som surrer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Utrolig hvor screwed man kan føle seg over et slikt opplegg, tatt med forsinkelser og alt. Her registrerer man koden og venter som man blir bedt om og så hører man ikke noe mer Lenke til kommentar
r88 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har en kun kode som du kan taste rett in på marketplacen. Og en uregistrert kode fra absoluttspill.no ...... Får se hvem som eventuelt får den Må også si at stemmestyringen fungerer utmerket! Hvis det er noe feil, så er det jeg som surrer. Larsa.. Har du en ekstra marketplacekode..? Gi meg den gjerne hvis det er tilfelle og du føler for det... Jeg har sittet i hele kveld og stresset med det opplegget og er litt lei nå, har gledet meg til spillet i et år... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har en kun kode som du kan taste rett in på marketplacen. Og en uregistrert kode fra absoluttspill.no ...... Får se hvem som eventuelt får den Må også si at stemmestyringen fungerer utmerket! Hvis det er noe feil, så er det jeg som surrer. Larsa.. Har du en ekstra marketplacekode..? Gi meg den gjerne hvis det er tilfelle og du føler for det... Jeg har sittet i hele kveld og stresset med det opplegget og er litt lei nå, har gledet meg til spillet i et år... Kan jeg i såfall få mailen du fikk fra Ubi om du får koden?? Se om jeg klarer tyde den på noe vis som et siste forsøk i desperasjon? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvis Larsa gir meg den så skal du selvsagt få mailen jeg fikk, helt klart. Sitter og vrir meg i frustrasjon her nå, jeg hadde sendt dama på fest i kveld for å få fred til å sitte og kommandere styrkene mine rundt, men mislykka kveld hittil.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kjenner noe av den samme følelsen ja.. Nå mente admin på forumet at de som ikke har fått koder får en ny sjanse i morgen 9AM PST, men for å være helt ærlig tviler jeg på at man får noe nå da de har hatt plenty av tid å sende ut til de som manglet på. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvorfor er sånn hver jævla gang det er beta-tider, så undervurderer de antall folk som prøver å få beta, sånn at servere sprenger, og systemer blir clogga. "Nei, gutta, tror dere mange er interresert? Tja, kanskje to-tre hundre da?" Så blir det fullt oppstyr med to hundre tusen søkere. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fordi det skaper hype og megnder med forumposter om spillet dems. Er mitt forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå