Gå til innhold

Tom Clancy's EndWar Beta, andre som har fått beta key?

Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. Klarer ikke vente mer når andre her har til og med fått det. Vi får håpe på det beste, ja.

Jeg får alltid sist i slike ting, men er visst ikke for sent enda og de sender ut koder as we speak.

Jeg har handlet inn cola og bamsemums. så det blir bråk i heimen om ikke far får leke soldat i kveld :p

Lenke til kommentar
Holder på å laste den ned nå. Fikk også den bugga mailen, men teksten er der, bare trykk ctrl+a for å markere alt.

Markerer alt, men hva gjør jeg så? Jeg kan replye til en ppbounces@postf... adresse og trykke på en List-Unsubsccribe link.. Ellers ser jeg ikke noe jeg kan gjøre..

Hjælp...

Endret av r88
Lenke til kommentar

Veldig rar, se under. (har endret et par tall og bokstaver sånn i tilfelle koden skulle være skjult her et sted så ingen stjeler den)

Har du noen ide?

To: From: "Ubisoft" Subject: The EndWar VIP demo is LIVE - get your codes NOW! Reply-To: "Ubisoft" Errors-To: [email protected] X-PF-ERID: 42289%3g195282%3h964142775%3B3%3B02 List-Unsubscribe: http://newema.ubisoft.net/P/v3/r.asp?r=T...3B32&a=1006 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="----+PF_NextPart222279%31195282%3BIH6142775%3B3%3B02"; charset="ISO-7859-1" Content-Transfer-Encoding: 7Bit Content-Disposition: inline Enter Text Here

Endret av r88
Lenke til kommentar
Veldig rar, se under. (har endret et par tall og bokstaver sånn i tilfelle koden skulle være skjult her et sted så ingen stjeler den)

Har du noen ide?

To: From: "Ubisoft" Subject: The EndWar VIP demo is LIVE - get your codes NOW! Reply-To: "Ubisoft" Errors-To: [email protected] X-PF-ERID: 42289%3g195282%3h964142775%3B3%3B02 List-Unsubscribe: http://newema.ubisoft.net/P/v3/r.asp?r=T...3B32&a=1006 MIME-Version: 1.0 Content-Type: multipart/alternative; boundary="----+PF_NextPart222279%31195282%3BIH6142775%3B3%3B02"; charset="ISO-7859-1" Content-Transfer-Encoding: 7Bit Content-Disposition: inline Enter Text Here

Den mailen er visstnok reklame og innholder ikke kode i følge noen på EndWar forumet.

De er litt irriterte fordi Ubi sender ut den samtidig mens folk venter på koder.

Men ville ikke slettet den riktig enda heller da ;)

Lenke til kommentar

Har du noen ide?

Jada, jeg fikk samme mailen. Koden ligger gjemt i det svarte feltet. Bare dra musen over der eller trykk ctrl + a. :)

Lenke til kommentar
Jada, jeg fikk samme mailen. Koden ligger gjemt i det svarte feltet. Bare dra musen over der eller trykk ctrl + a. :)

Det er ikke noe svart felt eller noe annet enn det jeg kan se med det blotte øye i mailen.. :s

Mailen er sendt fra [email protected] - er det denne adressen kodene er sendt fra til dere andre som har fått det til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...