Pariuss Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Betaen skulle vist ha starta i dag, men ble utsatt til 7 oktober. fikk mail fra ubisoft i dag Me 2 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som har ekstra? Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Når idag starter den?????? Kan ikke vente !!!!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer selv, har ikkje fått noe på mail enda Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lurer på hvor de har hovedkontorer hen, de som styrer med Betaen altså. Tenkte i forhold til tidsoner og sånn. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 fikk en mail nå, er vist utsatt enda litt lengre vi får også en ekstra kode som vi kan dele med en annen! så viss noen vill ha så får eg en ekstra Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 fikk en mail nå, er vist utsatt enda litt lengre vi får også en ekstra kode som vi kan dele med en annen! så viss noen vill ha så får eg en ekstra Jeg vil godt ha den keyen Bare send den på pm når du får tak i en til Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg vil og gjerne ha en kode;) Har kjempelyst og prøve spillet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tar gjerne imot kode jeg og! Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen soom har ekstra kode? Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også en ekstra kode. Noen som er innteresert i en byttehandel? Lenke til kommentar
r88 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også en ekstra kode. Noen som er innteresert i en byttehandel? For f**n. Ikke vær så kjipe at dere ikke gir bort kodene til folk som vil prøve spillet da. Det er ikke akkurat gull du sitter på. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Om noen har en extra key tar jeg gjerne imot den Lenke til kommentar
Zushii Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette spiller ser bra ut! og vil gjerne h;re tilbakemelding fra dere som har key her, istedenfor aa lese masse fjortissvar som *this is the best game ever and if you say against me i will come and kill you because your mom is a mam and i dont like anyone who dont play scrabble all night* Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Ninja edit! Er visst kode til vip-demo. MY BAD! se link og følg instruksene; http://absoluttspill.no/content/view/58/1/ Endret 8. oktober 2008 av zellpropell Lenke til kommentar
Walts Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fler som bare KLØR etter beta? Vi har fått "masse" koder og deler gjerne ut! se link og følg instruksene http://absoluttspill.no/content/view/58/1/ Takk for info regner med du jobber i AS, sendte inn en mail Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 har edita! feil info fra meg Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tusen takk for kode Absolutt spill Fikk koden bare 5 min etter at jeg sendte mail. Forresten, er det noen som har peiling på når demoen kommer? Endret 8. oktober 2008 av Tinmar Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Om nokon har ekstra kode og vil dele den med meg vil eg verte kjempeglad! Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk for kode Absolutt spill Fikk koden bare 5 min etter at jeg sendte mail. Forresten, er det noen som har peiling på når demoen kommer? Fikk min etter 1 min! Noen som forstod hvor man skulle registrere koden? Fant ikke noe god informasjon på endware siten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå