Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke særlig god. xD Du var den 3 jeg spilte mot på online da Så sier noe det ja.. Men har byttet taktikk og det nå da Kansje ta en ny kamp senere i dag Larsa ? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg spillte også mot TehJøran for et par dager siden. Han er ikke serlig god xD Idag spillte jeg også mot en bergenser, ikke serlig god han heller xD Har også slått en svenske x-antall ganger Har en følelse at vi her i norden ikke er veldig smarte når det kommer til RTS...... Jeg kan spille mot deg, har ennå ikke funnet noen som er særlig gode online. Så langt har bare en person slått meg Endret 18. oktober 2008 av Tinmar Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Nå har jeg fått meg en Command Rate: A og B =D.. Tror taktikken min er ganske så god Har ikke tapt på 3 kamper xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som vet hva force recon gjør? Har ingen anelse hva den gjør jeg xD Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ikke særlig god. xD Du var den 3 jeg spilte mot på online da Så sier noe det ja.. Men har byttet taktikk og det nå da Kansje ta en ny kamp senere i dag Larsa ? Bare legg meg til så kan vi spille når jeg er online. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Lillebroren min har laget seg en Live-Bruker og fått gratis gull. Bare legg han til, JonErlMatr Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Alle som vil spille med meg bare legg til JonErlMatr Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Seriøst Lars, rediger en post og ikke lag en haug med poster på rad Jeg blir kanskje med å ta en runde senere i kveld. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Seriøst Lars, rediger en post og ikke lag en haug med poster på rad Jeg blir kanskje med å ta en runde senere i kveld. Jeg trodde at jeg var rask nok til at det bare la seg til i samme innlegg. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Haha.. Søren.. Du tok meg på nytt.. -.- xD Har jeg forbedret meg? Første kampen jeg har tapt på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå