Elvin Atombender Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sender de fortsatt ut koder? Har ikke fått den... Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kan ikke alle poste sine Live Gamertags? Så kanskje vi kan prøve å komme sammen. Mitt er PariusDriver Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Svarte.. Har ennå ikke fått min BETA kode.. Egentlig ikke så farlig, siden jeg har tilgang til COD:WaW betaen, men likevel.. Om noen skulle ha en kode til overs, så hadde det vært strålende =) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å spille uten mic? Kaller meg steinpadda. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å spille uten mic? Kaller meg steinpadda. Du må nok ha mic Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å spille uten mic? Kaller meg steinpadda. Så langt jeg forsto av betaen så virker det som det går greit. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å spille uten mic? Kaller meg steinpadda. Du må nok ha mic Spillet kan spilles både som vanlig strategi på konsoll, eller ved å bruke stemmen. Mic er på ingen måte et must Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er det mulig å spille uten mic? Kaller meg steinpadda. Du må nok ha mic Spillet kan spilles både som vanlig strategi på konsoll, eller ved å bruke stemmen. Mic er på ingen måte et must Sant det, men halve meningen blir jo borte hvis man ikke bruker det da, siden det er liksom den store greia i spillet Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er jeg helt enig i MrLG Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvordan klarte dere som var oppe i går å stå opp så tidlig Haha, men ja, det var gøy! Skal teste det mer i dag Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Testa litt uten mic, var ikke det helt store. Tror jeg legger spillet på is til i morgen, da har jeg micen min. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hvordan klarte dere som var oppe i går å stå opp så tidlig Haha, men ja, det var gøy! Skal teste det mer i dag Det hadde snødd på nattbordskuffen i løpet av natten, høhø Nei, 4-5 timer holder i massevis, så lenge man får nok av de i løpet av døgnet Endret 12. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 hvor lenge varer denne demoen/betaen? har ikkje fått testa enda, men ska i kvell! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 hvor lenge varer denne demoen/betaen?har ikkje fått testa enda, men ska i kvell! Ryktene sier den varer frem til åpen demo, som vil si til launch Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Her er en liste over de gamertagene jeg har funnet i forumet: • Prisonedcorpse • Weedaim • Steinpadda • Pariusdriver • tc47 • kjetilm89 TehJoran Endret 12. oktober 2008 av LarsaDudn Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå har jeg fått en Kode Takket være en utrolig Snill Person her på forumet. .=D Skal spille når jeg kommer hjem. Gleder meg sykt.. Noen som har tips til hvilket lag som er best Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Har en key her og viss noen vill ha, den som skriver først her i tråden får den! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vil ha en key! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå