Skogslik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hallo. fikk netopp en beta key til Tom Clancy's EndWar Xbox 360 andre som har fått? blir spennede og teste vertfall fikk min fra gamereactor. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Konkuransen er jo ikke ferdig enda! Så hvordan kan du ha fått da?. Har selv blitt med i konkuransen, men håper jeg vinner en betakode;) Endret 26. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 fikk mail nå netopp, fra gamereactor danmark :S har registrert den og alt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har også fått, men jeg leste tydligvis feil. Testen gjelder 360, og jeg har kun PS3 og PC. Derfor har jeg ingen bruk for denne keyen, er det noen som vil bytte den mot noen andre spennende beta tester som er ute å går, evt noe annet? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 gah skulle ønske jeg hadde beta key. ser ut som et lovende spill også Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har også fått, men jeg leste tydligvis feil. Testen gjelder 360, og jeg har kun PS3 og PC. Derfor har jeg ingen bruk for denne keyen, er det noen som vil bytte den mot noen andre spennende beta tester som er ute å går, evt noe annet? Jeg skulle gjerne tatt imot, men har dessverre ikke noe til gjengjeld. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hallo. fikk netopp en beta key til Tom Clancy's EndWar Xbox 360 andre som har fått? blir spennede og teste vertfall fikk min fra gamereactor. Kan du spille det nå da eller? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) har meldt meg på konkuransene for lenge siden både på GR.no og GR.DK Var en av de første som meldte meg på konkuransen på GR.Norge, ble med rett etter at konkurannsen ble lagt ut på Gamereactor.no så håper jeg vinner. Endret 26. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Hallo. fikk netopp en beta key til Tom Clancy's EndWar Xbox 360 andre som har fått? blir spennede og teste vertfall fikk min fra gamereactor. Kan du spille det nå da eller? nei den starter ikkje helt enda. men er vertfall sikkret Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg fikk også en fra GR.DK. Kan ikke alle poste sine Xbox Live Gamertags her? Mitt er "PariusDriver" Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvor er det man melder seg på for betaen, har ikke sett noen konkuransse på Gamereactor.no/dk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Står at konkuransen er ferdig på gamereactor nå. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette var noe jeg ikke har fått med meg? Er det noen som vet hvordan man kan få tak i en betanøkkel? Evt. noen nettsider med konkurranse eller noe lignende. Eller noen som har til overs , så er jeg evig takknemlig Takk for svar =) Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hvis det ikke er mye bedre enn betaen i sommer er det ikke så voldsomt mye å trakte etter. Her mine syn etter den forrige betaen: Ok. Jeg vet ikke hvor mye jeg kan si ettersom det er en del restriksjoner, og Ubisoft har vært rundt på nettet og fjernet en del videoer og media som er snappet fra betaen. Grafikken var skikkelig bra til å være kvasi-RTS. Gameplayet framsto som polert, og det har vært lite lag og bugs online. Jeg var svært skeptisk til talekommandosystemet, men har blitt positivt overrasket. Med litt twaeking kan dette bli utrolig velfungerende og intuitivt. De største minusene foreløpig er alt for mye loading, og et litt begrenset og overfladisk gameplay. Det jeg mener med dette er at på alle brettene jeg har prøvd er det et punkt på kartet som er avgjørende for om man vinner slaget eller ikke. Dette fører til at slagene stort sett utfolder seg på samme måte hver gang, med lite rom for forskjellig strategier. Foreløpig er det heller ikke så mange forskjellig units og teknologimuligheter, så etter noen timers spilling føltes det som om man hadde sett det som var å se. Endret 28. september 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har funnet en dato på beta-start, 30.oktober. Det er litt merkelig for jeg leste at spillet skal lanseres 7.november..... Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, fant noe kult i en End War video på Gamer.no. Det er Norge og Svergie på kartet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 naice selv har eg egentli ingen forventninger til dette spillet, men skal bli gøy og teste betaen. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 selv om norge og sverige er ganske lite hadde det vært litt dårlig om de droppet oss fra verdenskartet da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Betaen skulle vist ha starta i dag, men ble utsatt til 7 oktober. fikk mail fra ubisoft i dag Endret 1. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå