Pysj Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Trykkfølsomme stasjonære, bærbare og design-PC-er er bare noe av det nye HP nå viser frem. Les mer Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hvilket skjermkort er de på de trykkfølsomme greiene. kinda want Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Slenger meg på Andy her ja. Også vil jeg se bilder av 16- og 18-tommerne Lenke til kommentar
snarius Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 HP Pavillion HDX18 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fargen skal angivelig være sjokkrosa med blomster på. :!: Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 HP har også lansert en helt ny serie maskiner, HDX-serien. HDX er vel ikke ny? Trodde HDX med 20" (Dragon ble den vel kalt?) hadde vært ute rundt 1 år allerede? Flisespikking, I know, men klarte ikke å stoppe. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Her er torsdagens oppslag på DinSide om disse smakløse boksene fra HP: http://www.dinside.no/data/nyhetssaker/hpg.../art787912.html Same shit, different wrapping...når skal HP innse at "design" ikke er det samme som å rosemale lokket på en bærbar som ser ut som om den er utviklet i Øst-Tyskland på 70-tallet? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 design kan vel godt være rosemaling. og når design er nevnt i slike sammenhenger som her betyr det at man har prøvd å gjøre litt mer ut av det en en stor kjedelig ensfarget overflate med en stygg logo midt på. om designet er fint eller ikke er vel veldig subjektivt anyway Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 HP kommer ut med veldig mye bra for tiden, har 2 PC'er ifra de, en bærbar og en stasjonær og er veldig fornøyd med hva de leverer. Er det meg eller har HP forandret seg noe veldig i de siste årene? Jeg følte før at HP var en gammel traver som snart kom til å dø ut på linje med IBM etc. Men tvertimot så føler jeg nå at HP er en ganske kul produsent, og jeg ser det godt på skolen hvor 50% av alle på skolen har en HP bærbar. Lenke til kommentar
Kimbaa Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lurer på hva prisen på "HP HDX18-1000EO" vil bli. Har allerede en som er nesten prikk lik Acer Aspire 8930G Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 20. november 2008 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå