geirern84 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei Noen som vet hva bruddgebyrene er om man ønsker å si opp mobil avtaler i Telenor Mobil ? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette avhenger av hvor lenge du har hat bindingstid. Info finner du på nettsidene deres! Lenke til kommentar
geirern84 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Dette avhenger av hvor lenge du har hat bindingstid. Info finner du på nettsidene deres! Hei ! Det var akkuratt det jeg ikke gjorde, alt jeg fant var dette : http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnem...ilkar/index.jsp 15 Oppsigelse Kunden kan si opp avtaleforholdet helt eller delvis uten forutgående varsel. Hvis det er saklig grunn, kan Telenor si opp avtalen med en måneds varsel. Har kunden inngått avtale med Telenor om fast avtaleperiode (bindingsavtale), påløper et gebyr hvis kunden sier opp avtalen før avtaleperiodens utløp. For forbruker blir gebyret beregnet etter gjenstående tid av avtaleperioden. Det står ikke hva det faktisk koster å si det opp. Tenkte å kjøpe meg en telefon med abo, for å så si det opp. Har hørt at det faktisk kan lønne seg med noen abonnementer. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Abonnement Oppsigelsesgebyr i 1. måned Reduksjon per måned i bindingstiden FriVenner, FriHet, SuperMinutt, FriTid, djuice nonstop og djuice friends 2 400 kroner 190 kroner reduksjon pr mnd Fri60, djuice control og djuice zero 1 600 kroner 125 kroner reduksjon pr mnd Fri20 700 kroner 50 kroner reduksjon pr mnd Lenke til kommentar
geirern84 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 AbonnementOppsigelsesgebyr i 1. måned Reduksjon per måned i bindingstiden FriVenner, FriHet, SuperMinutt, FriTid, djuice nonstop og djuice friends 2 400 kroner 190 kroner reduksjon pr mnd Fri60, djuice control og djuice zero 1 600 kroner 125 kroner reduksjon pr mnd Fri20 700 kroner 50 kroner reduksjon pr mnd takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå