NM91 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Mulig dette er tatt opp før men fant ikke søkefunksjonen Lurer enkelt og greit på hvordan jeg kalibrerer skjermen min Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjøper en av disse, Link til prisguide. Tester av forskjellige "Colorimeter" Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjøper en av disse, Link til prisguide.Tester av forskjellige "Colorimeter" Venter på en Spyder 2 jeg nå, men må sikkert spørre mer om hvordan jeg skal bruke den når den kommer... RandiA Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Spyder 2 er nesten usannsynlig enkel å bruke, men sjekk på deres nettsider at du har siste programvaren. Jeg mener ihvertfall at det ble litt forskjell da siste versjon kom ut. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når dere snakke om spyder2, mener dere "Spyder2 express" da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Når dere snakke om spyder2, mener dere "Spyder2 express" da? Ja, jeg mener det i hvert fall... RandiA Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Ok, takk for hjelpen Trodde man brukte et program til dette jeg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ok, takk for hjelpen Trodde man brukte et program til dette jeg Ja, går jo an å gjøre det med et "program" også da, men tror ikke det er særlig effektivt og pålitelig. Bør nok ha en slik farge kalibrerings sak for skjermen ja... RandiA Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Den er grei Får se om jeg ikke går til anskaffelse av en sånn en da Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den er grei Får se om jeg ikke går til anskaffelse av en sånn en da Det finnes en nylig opprettet tråd også om skjerm og kalibrering, der fikk jeg hjelp til kjøp av det jeg trengte.... RandiA Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Ja, så det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå