Gå til innhold

Investering i in-ear ørepropper

Anbefalte innlegg

Hallo folks!

Har tenkt å investere i in-ear ørepropper..

Trenger noen anbefalinger.

Har sett på disse:

- BOSE triport IE

- Jays Q-jays

- Etymotic ER6i

- BOSE In-Ear

- Sony MDR-EX71SL

- Koss Spark plug

- Sennheiser cx300

- Mylarone x3i

- Shure E3C

- Shure E2C

- Shure E4C

- Skullcandy Full Metal Jacket

- Sony MDR-EX90LP

- Cresyn C750e (satser vell på disse!)

Har tenkt å bruke dem under trening til ca 1 times+ bruk.

Har Sony Ericsson in-ear proppene som fulgte med min W880i, men kabelen er for kort, men ellers så likte eg dei greit. Lyden var jo i ein annan divisjon i forhold til standard iPod proppene! :!:

Noen kommentarer til noen av disse? Noen som har disse eller har noen erfaringer om noen av disse?

Må helst vere under 100$ på eBay! :)

Setter pris på svar!

Endret av treningsnarkoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig kjøpt MylarOne Bijou 3, som er den "nye" x3i. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har noe sammenligningsgrunnlag, men jeg er veldig fornøyd med de. De er behagelige å bruke, lyden er god, og de koster kun $ 57. Har ingen erfaring med å skrive reviews, så du må nesten spørre hvis du lurer på noe mer, så skal jeg svare så godt jeg kan. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også vært på leting etter ørepropper. Etter det jeg har lest av tester skal full metal jacket være 95% Image og 5% kvalitet. Men de fleste sony-proppene skal være gode. Skullcandy smokin buds er også gode, og så har de volumkontroll. Til slutt har jeg lest at de Koss-proppene skal være dårlige, stikker langt ut av øret, nesten bare bass og bare ett sett med sånne størrelser.

Lenke til kommentar

har et par hvite sennheiser in-ear som jeg kjøpte i sommer til 500 kr. egner seg IKKE til jogging, lyden forplanter seg gjennom ledninga og det er rett og slett ubehagelig å ha dem i øret med musikk på når jeg jogger, det dunker og ljomer av all slags støy. bruker et stort steelpad-headset til jogging jeg, funker mye bedre og lyden er stabil (uten at dette har noen med saken å gjøre nødvendigvis).

Endret av Lovold
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...