treningsnarkoman Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hallo folks! Har tenkt å investere i in-ear ørepropper.. Trenger noen anbefalinger. Har sett på disse: - BOSE triport IE - Jays Q-jays - Etymotic ER6i - BOSE In-Ear - Sony MDR-EX71SL - Koss Spark plug - Sennheiser cx300 - Mylarone x3i - Shure E3C - Shure E2C - Shure E4C - Skullcandy Full Metal Jacket - Sony MDR-EX90LP - Cresyn C750e (satser vell på disse!) Har tenkt å bruke dem under trening til ca 1 times+ bruk. Har Sony Ericsson in-ear proppene som fulgte med min W880i, men kabelen er for kort, men ellers så likte eg dei greit. Lyden var jo i ein annan divisjon i forhold til standard iPod proppene! :!: Noen kommentarer til noen av disse? Noen som har disse eller har noen erfaringer om noen av disse? Må helst vere under 100$ på eBay! Setter pris på svar! Endret 10. oktober 2008 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bestilt spark plugg selv.. billig og skal visst nok være veldig gode 100 lappen på cdon.no Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Kommer du med ein analyse når du får dei? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ingen som har noen formeininger eller erfaringer de vil komme med?? Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har nylig kjøpt MylarOne Bijou 3, som er den "nye" x3i. Jeg skal ikke skryte på meg at jeg har noe sammenligningsgrunnlag, men jeg er veldig fornøyd med de. De er behagelige å bruke, lyden er god, og de koster kun $ 57. Har ingen erfaring med å skrive reviews, så du må nesten spørre hvis du lurer på noe mer, så skal jeg svare så godt jeg kan. Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har også vært på leting etter ørepropper. Etter det jeg har lest av tester skal full metal jacket være 95% Image og 5% kvalitet. Men de fleste sony-proppene skal være gode. Skullcandy smokin buds er også gode, og så har de volumkontroll. Til slutt har jeg lest at de Koss-proppene skal være dårlige, stikker langt ut av øret, nesten bare bass og bare ett sett med sånne størrelser. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Takk for fyldige svar! Men er litt spent på den BOSE In ear? Noen som ar den? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Skal gi deg en liten tilbakemelding når jeg har fått koss proppene mine.. billige var de og Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Klipsch Custom er verdt alle pengene http://avforum.no/forum/tester-audio/69274...psch-argon.html http://www.amazon.com/Klipsch-Custom-1-Noi...5436&sr=8-3 Sitter utrolig bra, og man merker ikke det som sitter rundt øret heller. Selv med briller som meg. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) har et par hvite sennheiser in-ear som jeg kjøpte i sommer til 500 kr. egner seg IKKE til jogging, lyden forplanter seg gjennom ledninga og det er rett og slett ubehagelig å ha dem i øret med musikk på når jeg jogger, det dunker og ljomer av all slags støy. bruker et stort steelpad-headset til jogging jeg, funker mye bedre og lyden er stabil (uten at dette har noen med saken å gjøre nødvendigvis). Endret 29. september 2008 av Lovold Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Nå har eg sett ein del rundt på tester osv. Kom over disse Veldig bra test og kommer nok til å gå for disse! Er det noen som har dem? Hvor skal eg få kjøpt den billigst mulig?? Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har fått koss spraklugene nå, sitter ganske godt, men ser litt rart ut med en 1cm propp ut av øret Verd pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå