Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt på 19 og jente 24

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_bambam_*

Det jeg Lurer på er Om dette egentlig er en gangske så stor alders forskjell ? Jeg vet at det hadde vært anderledes hadde hun vært 34 og jeg 29. vi er jo på en måte i 2 forskjellige alders grupper.

Takker for alle svar.

Hilsen bambam

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes "verre" eksempler på eldre gutt og yngre jente. Dessuten så er det ikke så ille med den aldersforskjellen der når dere er nærmest 20. Hadde du vært 16-17 kunne det vært litt annerledes. Men så må du også tenke på at hu har kommet lenger i livet og dere kan ha forskjellige mål. Mens hu er i fast arbeid og ferdig utdanna så kan det hende du knapt nok har bestemt deg for hva du skal bli.

Så er det unormalt at forskjellen er så stor mellom gutt og jente og jenta er eldst så dere får nok reaksjoner og får håpe hu tåler det. Kanskje er hu klar for en unge om ett år. Er du?

Uansett så er jeg positiv til den forskjellen og dere har min "godkjennelse" hvis det var det du var ute etter :tease: Men seriøst. Bra noen går oppover og ikke nedover så man ser at det kan gå den veien også :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_bambam_*

jeg Bryr meg egentlig ikke om hva andre syntes. bare lurte på om det var moralt riktig. Hun har 1 unge og er i fast arbeid. Jeg går i lære og ferig snart.

Lenke til kommentar
Formel for hva som er sosialt akseptert.

Den eldste i forholdets alder delt på to + 7 = akseptabel aldersforskjell

Eks 24/2 + 7 = 19 som dermed er sosialt akseptert. Dog burde dama være yngre enn gutten

Ser bort ifra forholdsformelen, men hvordan ser formelen ut som forklarer at dama burde være yngre enn gutten? :roll:

Lenke til kommentar

Sosialt akseptert, hvorfor skal man absolutt inpasse seg etter hva ANDRE måtte mene hele tiden? Føler du at dere har det bra sammen så er vel det aller viktigst.

Nikon: Slik har det alltid vært og kan på flere måter si meg enig. Hvilket egentlig er greit, om folk mener mannen bør være 40 når kvinnen er 30 og sprek, så er det god jul.

Er mannen 50 og kvinnfolket 30 så er det hellig jul og alt det derre der, JA TAKK.

Lenke til kommentar

Det skjønner du når du får hår på ballene og rogn i påsan :fun:

Man må ikke tilpasse seg andre hele tiden, man må gjerne gjøre som man selv vil ;) Dog er det merkbart på interesser og verdier om aldersforskjellen blir for stor.

Det er svært få 20 åringer som har felles interesser og verdier som en 50 åring :fun:

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...