Joachim_F Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nok en heftig uke er over, og utvalget denne gangen inkluderer Wipeout HD, Mega Man 9, Duke Nukem 3D og King's Bounty: The Legend. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nok en heftig uke er over, og utvalget denne gangen inkluderer Wipeout HD, Mega Man 9, Duke Nukem 3D og King's Bounty: The Legend. Les mer Wipeout HD... *sikle* Har spelt alle spela siden den fyrste kom ut av samme studioet (Psygnosis) og eg rett og slett digger serien. Hadde eg enda hatt råd til konsoll no Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 WipeoutHD fortjener nesten en egigen anmeldelse Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Dere burde skrive om Project torque http://project-torque.aeriagames.com/ Endret 26. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvorfor kan ikke noen ta ansvar og gi ut Duke Nukem (Forever??) i en oppdatert versjon, med samme humor men med nye brett og ny teknologi? Originalen var, IMHO, det mest underholdende FPS verden noengang har opplevd (med Half-Life på en klar 2. plass) Valve? Anyone? Lenke til kommentar
Thomas Toget Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvorfor kan ikke noen ta ansvar og gi ut Duke Nukem (Forever??) i en oppdatert versjon, med samme humor men med nye brett og ny teknologi? Originalen var, IMHO, det mest underholdende FPS verden noengang har opplevd (med Half-Life på en klar 2. plass)Valve? Anyone? Husker godt da "alle" spillte Quake, men jeg og kompisen sverget til Duke Nukem =) Humoren og følelsen av å være i en actionfilm var uslåelig! Men eg leste engang at det var snakk om et nytt Duke Nukem spill, ble det noe av det? Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Woot! Wipeout HD Rocker! Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg ser fram til når World of Goo kommer, http://2dboy.com/games.php Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dere burde skrive om Project torque http://project-torque.aeriagames.com/ Knallbra, skal sjekkes Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De spilla jeg bruker mest på min ps3 er faktisk Superstardust HD og Wipeout HD. Klarte faktisk å få monthly highscore på superstardust på lørdag Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Megaman 9 var forøvrig genialt. Vanskelig som pokker, men aj aj så morro. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hail to the King, baby! Tyv. Ash Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Kjøpte Wipeout HD igår, og faen det er kult. Med tanke på at det bare koster 139 spenn så kan jeg ikke si noe annet enn at det er MYE moro for prisen. Faktisk mye bedre enn mange "ordentlige" spill. Er forresten alt for få spill som er native 1080p til konsoll, nesten tragisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg