Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 39) (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nok en heftig uke er over, og utvalget denne gangen inkluderer Wipeout HD, Mega Man 9, Duke Nukem 3D og King's Bounty: The Legend.

Les mer

Wipeout HD... *sikle* Har spelt alle spela siden den fyrste kom ut av samme studioet (Psygnosis) og eg rett og slett digger serien. Hadde eg enda hatt råd til konsoll no :(

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke noen ta ansvar og gi ut Duke Nukem (Forever??) i en oppdatert versjon, med samme humor men med nye brett og ny teknologi? Originalen var, IMHO, det mest underholdende FPS verden noengang har opplevd (med Half-Life på en klar 2. plass)

Valve? Anyone?

:new_woot:

Husker godt da "alle" spillte Quake, men jeg og kompisen sverget til Duke Nukem =) Humoren og følelsen av å være i en actionfilm var uslåelig!

Men eg leste engang at det var snakk om et nytt Duke Nukem spill, ble det noe av det?

Lenke til kommentar

Kjøpte Wipeout HD igår, og faen det er kult. Med tanke på at det bare koster 139 spenn så kan jeg ikke si noe annet enn at det er MYE moro for prisen. Faktisk mye bedre enn mange "ordentlige" spill. Er forresten alt for få spill som er native 1080p til konsoll, nesten tragisk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...