Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Halvabstrakt, litt gritty, litt får-meg-til-å-tenke-litt-når-jeg-ser-det. Jeg liker det. Meget good Marius. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha, dette er det dårligste bildet i BK'n som har fått så mange kommentarer :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hva er dårlig med det, Marius? Tsk tsk. Det viser at du har en dypere side, at det er en dyp, mørk bevissthet i Karskveien 4, Trondheim. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er ingen fotografiske kvaliteter bak bildet, et lite gjennomtenkt snapshot, med tekniske svakheter. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Definer fotografiske kvaliteter. Det er en ting at det ikke er ment noe bak bildet, men det er det egentlig ikke mulig å se ut fra bildet. Det fungerer som estetikk, og man kan tenke seg en mening, og da fungerer det. Hadde vært psykologisk bedre om du mente noe med det, men det blir en litt annen sak. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg ser godt at bilde kan tolkes på to måter, et gjennomtenkt bilde, med alt bevisst, eller et snapshot som ikke er noe. Tror slike bilder passer bedre i en serie av mange "rare" bilder, enn alene, blant teknisk gode fluebilder og portretter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå