Sameboe Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da var sesongkort for AKA Arena lagt ut for salg i dag... så den er sikret. Den lille stadion kommer til å være stapp full hver kamp neste år, så for å være sikker på å få plass, var jeg tidlig ute. Ingen tro på at det blir fullt hver kamp Kanskje de tre første hjemmekampene, og mot storlagene... Men tror aldri det er fullt hele sesongen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tilskuersnittet blir nok noe høyere enn sesongen som var nå. At det blir stappfullt hver eneste kamp tror jeg ikke, men når det bare er plass til 3000 blir nok ikke mange ledige plasser når de største lagene skal spille på AKA Arena og "naboer" kommer. Omtrent alle hjemmekampene jeg var på i år var det over 2000 tilskuere, alt fra 1800-2300 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tror det blir rimelig fullt hver kamp jeg, 3000 er ikke mange mennesker, og det blir fort fyllt opp. Lurer på åssen de skal løse Leo Olsen-saken. Hørte at avisa heisa det veldig opp og ikke skrev sannheten. Kjempesjokk. Håper han blir der, iallefall Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Over 3700 var der sist kamp... det er under snittet som Lyn hadde denne sesongen, som var det laget som dro absolutt minst folk i tippeligaen. Så vi får se da. Jeg håper saken om Leo Olsen løser seg ja... veldig underholdene når han spiller bra, og dribler seg gjennom en hau med folk. Men han kan jo ikke kreve så store lønsøkninger da, det er jo veldig trange tider i norsk fotball om dagen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nei, men som sagt, avisen skrev ikke korrekt. Løser seg nok Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Synd at vår første kamp i Tippeligaen noensinne går av langt i nord, der "ingen" har mulighet til å se Men andre serierunde mot Aalesund regner jeg med fullsatt AKA Arena og stemingen på topp.... Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Leo blir til 2011 iallefall. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Idiotisk at Ellefsen ikke har fått tilbud om ny kontrakt Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 det går ikke an å ikke maxe ut 3-4k seter Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen aktive hønefoss supportere som vet hvordan mulighetene for å skaffe seg sete på stadion som borte supporter? Vurderer meg en tur fra Bergen til sesongen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Noen aktive hønefoss supportere som vet hvordan mulighetene for å skaffe seg sete på stadion som borte supporter? Vurderer meg en tur fra Bergen til sesongen. Bortetribunen har kun ståplasser! Var der i år og så Hønefoss-Alta Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Og det er kor mange plasser? Og til ka pris? Stå eller sitte plass er det samme ettersom eg kommer til å stå hele kampen uansett... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Og det er kor mange plasser? Og til ka pris? Stå eller sitte plass er det samme ettersom eg kommer til å stå hele kampen uansett... Heldig jeg er som Alta supporter så får jeg biletter av klubben eller spillerne på laget, så betalt har jeg aldri gjort Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vet ikke hva prisen på ståplassene er, da jeg bare har hatt sponsa sitteplassfør. Tror det er en plass mellom 150-250 kr kanskje. Billettene blir sikkert dyrere enn i fjor. Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 tror også at deler av k-tribunen blir satt av til bortesuportere neste år, så da blir det sitteplasser også. Så det er vel snakk om ca 600 plasser tror jeg... prisen er vel omtrent som på andre stadioner. Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En annen tig er at vi har hanka inn Paul Obiefule fra Lyn. Et par sånne spillere til nå, så kan vi få en morsom sesong neste år Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 kan vel ikke koste over 200 kr for en middels ståplass vil jeg tro Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Angan, Bolseth og Sigurdsson. Så lenge klubben holder orden på økonomien kan dette bli en bra og spennende sesong Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Apropos økonomien, hvem er det som betaler disse overgangssummene og lønningene? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dette hørtes dyrt ut ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå