Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Vanskelig det skulle være å putte et mål da.... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Synes det var lett jeg <--- fkh Men dere blir vel med opp uansett ser det ut som Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tja, nå presser Sogndal helt villt. Ææh! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Gratulerer, dette var fortjent! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Dette var gøy Fortjent etter en god sesong. Spørs hvor lenge det holder.... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Holder iallefall i ett år Blir moro. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aldri i verden at Hønefoss redder seg. De har ikke penger til gode nok spillere dessverre, samt at jeg ikke får dratt til Hønefoss neste sesong å se på Alta kamp Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hipp hipp Hurra! Jævli å liv det ble på stadion når dommarn blåste av Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jøss, vi har en egen tråd! Jeg er så utrolig glad for at vi endelig har rykket opp! Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Seff har vi egen tråd, som alle lag med respekt for seg selv. Skal bli moro å se alle de store lagene på AKA Arena til neste år.... vi har slått Rosenborg på Lerkendal før, så hvorfor skulle det ikke skje igjen? Tror mange lag kommer til å få seg en overraskelse jeg Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg, jeg tror Hønefoss kommer til å klare seg bra. De har jo endelig nådd målet sitt, så nå har de også fått et skikkelige moralsk løft. Jeg tror dette blir kjempebra! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 OK, trådstarter, nå som dere har rykket opp og gode greier (grattis! 6 sikre poeng for Enga kommer godt med) får du jaggu oppdatere førsteposten din med litt facts, snacks og trivia om yndlingslaget ditt. Da skal du se at tråden din blir den nye forumfavoritten på 1-2-3. Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 enig med tendilenz, trådstarter bør oppdatere. Ikke akkurat verdens mest oppfinsomme ingang på denne tråden nei. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvor får jeg kjøpt HBK-skjerf? Jeg finner det ikke på nettsidene til HBK. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du bor i Hønefoss tror jeg du kan få kjøpt det på Front. Er noe supporterstuff i vinduet der. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis du bor i Hønefoss tror jeg du kan få kjøpt det på Front. Er noe supporterstuff i vinduet der. Bor ikke i Hønefoss lenger Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Vet ikke hvorfor det ikke ligger sjerf i nettbutikken der jeg... ble vel kansje solgt ut alt forrige helg? Lenke til kommentar
Ano1234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da var sesongkort for AKA Arena lagt ut for salg i dag... så den er sikret. Den lille stadion kommer til å være stapp full hver kamp neste år, så for å være sikker på å få plass, var jeg tidlig ute. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Pappa kjøpte to sesongkort i sta Går nok ofte på kamp til neste år selv om det ble noen denne sesongen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå