Gå til innhold

Hønefoss ballklubb tråden!


Best_92

Anbefalte innlegg

Syns det er artig med Hønefoss jeg. :) Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. ;)

 

 

Er greit med lag i TL som gjør at man er sikret 6 poeng;)

Aldri undervurder lag! ALDRI! Hvis Alta skulle være heldig å rykke opp, så ikke undervurder dem heller! De slo Bodø/Glimt 3-1 i cupen, og røyk såvidt 1-0 mot Molde i samme turnering!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns det er artig med Hønefoss jeg. :) Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. ;)

 

 

Er greit med lag i TL som gjør at man er sikret 6 poeng;)

Aldri undervurder lag! ALDRI! Hvis Alta skulle være heldig å rykke opp, så ikke undervurder dem heller! De slo Bodø/Glimt 3-1 i cupen, og røyk såvidt 1-0 mot Molde i samme turnering!

 

Nå er ikke akurat B/G noe lag som setter standarden i tippeligaen ;)

Lenke til kommentar
Syns det er artig med Hønefoss jeg. :) Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. ;)

 

 

Er greit med lag i TL som gjør at man er sikret 6 poeng;)

Aldri undervurder lag! ALDRI! Hvis Alta skulle være heldig å rykke opp, så ikke undervurder dem heller! De slo Bodø/Glimt 3-1 i cupen, og røyk såvidt 1-0 mot Molde i samme turnering!

 

Nå er ikke akurat B/G noe lag som setter standarden i tippeligaen ;)

Vi tapte kun 1-0 i cupen mot et lag som slo ut RBK kampen etter 5-0 da... Det er sterkt spørr du meg!

Lenke til kommentar
Kampen i går spilte de mildt sagt verken bra eller gøyalt :hmm: Hønefoss ryker rett ned til adeccon, sammen med resten av lagene som rykker opp. Rett og slett for stort nivå forskjell.

Nei, ikke i går, men man kan ikke være best og spille glansfotball hver gang.

Du mener at Lyn og Glimt kommer rett opp igjen? Da er de jo nye igjen, og ryker rett ned enda en gang? Bare opp og ned da?

Endret av Stine
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nei jeg mener ikke at Lyn og (eventuelt) Glimt rykker garantert opp igjen. Jeg tror bare nivåforskjellen for tiden er så stor, at lagene som i år rykker opp ikke klarer å etablere seg, selv om det hadde vært morsomt om det skulle skje :)

 

For stor nivåforskjell? Greit at du er Odd-supporter men det må da gå an og ha _noe_ forståelse for fotball/norsk fotball fordet?

 

At Hønefoss får en skikkelig vanskelig sesong neste år om de rykker opp, ja. At det resulterer i et GARANTERT nedrykk? nei.

 

Nivåforskjellen er ikke akkurat noe større i år en i fjor, og Odd har jo klart å karre seg til en bra plassering, eller er det bare flaks og de rykker rett ned neste år?

 

 

EDIT; Jeg for min del ønsker gjerne Hønefoss velkommen, ikke så altfor langt å dra heller så for min del er det 1+ i antall bortekamper man kan dra på : )

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
For stor nivåforskjell? Greit at du er Odd-supporter men det må da gå an og ha _noe_ forståelse for fotball/norsk fotball fordet?
Skjerp deg. Kom heller med ordentlige argumenter i stede for ''buhu du er teit og har teite meninger og sånn''. Jeg har faktigst sett ganske mange Hønefoss kamper i år, og jeg tror ikke de vil klare Tippeligaen. Det fryder meg hver gang topplagene går på smeller, og bunnlagene slår til, men JEG tror ikke det skjer til neste år. La det være min mening og argumenter mot de, i stede for å komme med svada om at Odd supportere ikke har forståelse for norsk fotball.
Lenke til kommentar

Fortell meg da, hva har endret seg det siste året? Siden ingen kan komme fra Adecco og etablere seg i tippelligaen, det skjedde senest denne sesongen med Odd.

Det er bare latterlig når man sier "Sånn er det" sånn som du sier over her, at det er din mening er greit nok men da får du legge den fram slik også.

Lenke til kommentar

Jeg sier da faen ikke ''sånn er det'', det er bare min hypotese og hva jeg tror om neste sesong. Fjorårets adecco sesong var veldig spesiell, der både SIF Start og Odd føk til Tippeligaen helt uten konkurranse. Hønefoss har faktisk ikke sikret opprykket enda, og kan ende på kvalikk plass. Jeg syntes ingen av lagene i år har utropt seg som gode nok for Tippeligaen, men mye kan skje i løpet av vinteren.

Lenke til kommentar

Da må du nesten se over hva du skrev en gang til :p ganske bastant settning hvor du skriver

Hønefoss ryker rett ned til adeccon, sammen med resten av lagene som rykker opp. Rett og slett for stort nivå forskjell.

 

At man kan ha egene meninger er helt greit, men da må man nesten presisere at det er nettopp egene meninger det er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...