Gå til innhold

Hønefoss ballklubb tråden!


Best_92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel en fire - fem personer som har skrevet i denne tråden til nå. Det er vel ca så mange som pleier å møte på kamp. Ikke dårlig:)

 

For å bidra litt konstruktivt til tråden:

 

Syns det er trist at Hønefoss nok en gang har fallt inn i det gammle sporet sitt der de ligger ann til å gjøre en god sesong, for så å falle helt sammen utover høsten. Hadde virkelig trua når det gikk så bra fram til sommeren. Men, men.

Lenke til kommentar
Yes!!! endelig kom det en Hønefoss tråd som jeg og alle de tusener av Hønefoss supporterne kan prate i! Denne tråden blir større en manchester tråden altså.

 

 

 

Finnes det engentlig en eneste hønsefoss supporter på det forumet her? Utenom han som laga tråden?

Jeg har hørt at Fosseberget er fire - fem supportere som står å synger... Pluss at jeg skal til helga for å se kampen, Hønefoss - Alta. Synes Hønefoss kan gi oss den seieren

Lenke til kommentar

Jeg er ikke fornøyd :p

 

Hvorfor skriver du ''noen andre'', trur du virkelig det finnes flere hønsefoss supp's enn deg her?

 

Edit:

Jeg har hørt at Fosseberget er fire - fem supportere som står å synger... Pluss at jeg skal til helga for å se kampen, Hønefoss - Alta. Synes Hønefoss kan gi oss den seieren

Neinei, de var faktigst litt over 10 stykker + ei høne :D

Endret av Havard_92
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Syns det er artig med Hønefoss jeg. :) Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. ;)

Lenke til kommentar
Syns det er artig med Hønefoss jeg. :) Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. ;)

 

 

Er greit med lag i TL som gjør at man er sikret 6 poeng;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...