Best_92 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den store Hønefoss ballklubb tråden:) SKRIV Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den store Hønefoss ballklubb tråden:) SKRIV Hønefoss ballklubb? Litt av en tråd, men jeg klikket bare inn her fordi jeg bor i Hønefoss Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den store Hønefoss ballklubb tråden:) SKRIV Hønefoss ballklubb? Litt av en tråd, men jeg klikket bare inn her fordi jeg bor i Hønefoss Hehe, Hehe, må si meg enig der. Btw: Genialt navn (og bilde) :!: Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den store Hønefoss ballklubb tråden:) SKRIV Hønefoss ballklubb? Litt av en tråd, men jeg klikket bare inn her fordi jeg bor i Hønefoss Hehe, Hehe, må si meg enig der. Btw: Genialt navn (og bilde) :!: mhm...takker Ikke bruk det som ditt profilbilde, men her er det Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hehe, Kopiering er laim. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Yes!!! endelig kom det en Hønefoss tråd som jeg og alle de tusener av Hønefoss supporterne kan prate i! Denne tråden blir større en manchester tråden altså. Finnes det engentlig en eneste hønsefoss supporter på det forumet her? Utenom han som laga tråden? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har mine store tvil om det. Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 LOL! Jeg bor i Hønefoss, men jeg er FAEN meg ikke en supporter av klubben!!! Lenke til kommentar
Talkie_Walkie Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er vel en fire - fem personer som har skrevet i denne tråden til nå. Det er vel ca så mange som pleier å møte på kamp. Ikke dårlig:) For å bidra litt konstruktivt til tråden: Syns det er trist at Hønefoss nok en gang har fallt inn i det gammle sporet sitt der de ligger ann til å gjøre en god sesong, for så å falle helt sammen utover høsten. Hadde virkelig trua når det gikk så bra fram til sommeren. Men, men. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Yes!!! endelig kom det en Hønefoss tråd som jeg og alle de tusener av Hønefoss supporterne kan prate i! Denne tråden blir større en manchester tråden altså. Finnes det engentlig en eneste hønsefoss supporter på det forumet her? Utenom han som laga tråden? Jeg har hørt at Fosseberget er fire - fem supportere som står å synger... Pluss at jeg skal til helga for å se kampen, Hønefoss - Alta. Synes Hønefoss kan gi oss den seieren Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen andre som er fornøyd med 1-0 over Odd? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Jeg er ikke fornøyd Hvorfor skriver du ''noen andre'', trur du virkelig det finnes flere hønsefoss supp's enn deg her? Edit: Jeg har hørt at Fosseberget er fire - fem supportere som står å synger... Pluss at jeg skal til helga for å se kampen, Hønefoss - Alta. Synes Hønefoss kan gi oss den seieren Neinei, de var faktigst litt over 10 stykker + ei høne Endret 5. oktober 2008 av Havard_92 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen andre som er fornøyd med 1-0 over Odd? Jeg! Jeg holder med Hønefoss, hehe. Hadde vært gøy hvis de kom opp, kanskje litt tidlig, men gøy. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 I år kan det jo faktisk skje! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 I år kan det jo faktisk skje! No shit Sherlock Mange lag som kan rykke opp i år! Taper HBK resten, så kan de faktisk rykke ned Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nå er du negativ. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Nå er du negativ. Kom fra den største pesimisten på forumet (ikke vondt ment, liker deg jeg Stine ) Jeg forteller bare fakta, Alta IF kan også rykke opp, men de kan også rykke ned! Endret 23. september 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg tror faktisk ikke Hønefoss klarer det, jeg håper de skal klare det, og da skjer det nok ikke Jeg er vel ikke pesimiste! :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Syns det er artig med Hønefoss jeg. Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Syns det er artig med Hønefoss jeg. Neinei, er ingen supporter av laget, men jeg liker tanken på å se et lag i tippeligaen som aldri har vært der før. Og jeg både tror og håper at Hønefoss rykker opp i år. De tok en seier i går som mer eller mindre har sikret dem den tippeligaplassen nå. Blir gøy å se hvordan de greier seg mot de store gutta. Er greit med lag i TL som gjør at man er sikret 6 poeng;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå