Best_92 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Er det noen som kan gi meg linker på til et sted jeg kan kjøpe en ballmaskin til fotball? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Spesifiser hva slags ballmaskin du skal ha. Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Som skyter baller til deg, perfekte innlegg osv:) slipper å hente baller Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Som skyter baller til deg, perfekte innlegg osv:) slipper å hente baller maskina henter ballene? sånn vil eg også ha Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 De kommer nok ut i 2045. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Som skyter baller til deg, perfekte innlegg osv:) slipper å hente baller Hvorfor slipper du å hente ballene...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Som skyter baller til deg, perfekte innlegg osv:) slipper å hente baller Hvorfor slipper du å hente ballene...? H*n skal kjøpe to maskiner. En som skyter innlegg, mens den andre maskinen skal plukke opp ballene og kaste dem tilbake. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han setter en på hver side, og stiller de slik at visst han ikke plukker innlegget så går den rett inn i "magasinet" på den andre Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Han setter en på hver side, og stiller de slik at visst han ikke plukker innlegget så går den rett inn i "magasinet" på den andre lattis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå