Gå til innhold

er denne bærbare bra nok til dvd/divx?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer fortsat på om den er bra nok.

Men nå sier pappa at han kanskje vil ha stasjonær isteden...MEN aller først vil han prioritere gravemaskinregning...! :x

gud vet hva han vil ha. blir vel en stasjonær ettervert. Nei forsten, jeg klarer vel å friste han med bærbar.

Jeg får komme tilbake til det.

men som sagt, lurer fortsatt på om den er bra nok.

Lenke til kommentar

mer ram skal bli. Han var i tenerife for litt siden og fant ut at det var ganske billige videokamera der og tenkte kanskje det gjalt pc-er og.

noen som vet om dette stemmer eller hvordan jeg kan finne ut hvor i verden det er billigast?

Lenke til kommentar

Enig i at den ser grei ut til dvd/divx, forutsatt at det monteres 128 mb til.

Å kjøpe ram til bærbar akkurat nå er veldig billig, forutsatt at du ikke kjøper brikka hos de som selger pc`en. De tar seg nemlig veldig godt betalt. Du vil tjene på å handle på andre webshops.

Sjekket nettopp priser på Dell i Spania, og fant ut at med en spansk pris på 990 euro, var prisen rundt 10.000 i norge. Samme med laptop til 1495 euro, ca. 15.000 i Norge. Så jeg tviler noe på at du gjør et stort kupp ved å handle på Tenerife. Men sjekk opp selv.

Imidlertid mener jeg at Zepto har et MYE bedre tilbud enn Dell, sjekk specs mot prisen:

http://www.zepto.no/default.aspx?side=Tilp...ss.ascx&Id=2007

Her er det 256 mb/ram i utgangspunktet, samt prosessor med strømsparingsfunksjon og cd-brenner. Satser du på egeninstallasjon av operativsystem er dette rett og slett ett kupp.

Lenke til kommentar

Jepp, Tenerife har samme type stikk og samme spenning som vi har her i Norge.

I tillegg er Tenerife tax-free slik at prisene der som regel er en del billigere enn i fastlands-Spania.

Kjøpte selv en Casio klokke der for noen år siden (med innebygget fjernkontroll) betalt kr 600,- den kostet tre ganger så mye her i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...