Åsmund Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Er denne pc-en bra nok til å spille av DVD og Divx 100% lag-fritt? http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nodhsinspn&v=d hvis dere ikke ser konfigurasjonen, så er det den billigaste. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 lurer fortsat på om den er bra nok. Men nå sier pappa at han kanskje vil ha stasjonær isteden...MEN aller først vil han prioritere gravemaskinregning...! :x gud vet hva han vil ha. blir vel en stasjonær ettervert. Nei forsten, jeg klarer vel å friste han med bærbar. Jeg får komme tilbake til det. men som sagt, lurer fortsatt på om den er bra nok. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 du burde ha mer enn 128mb ram, siden skjermkortet tar av systemrammen.256mb + det skjermen skal bruke er vel det beste, men da funker den nok flott ja Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 mer ram skal bli. Han var i tenerife for litt siden og fant ut at det var ganske billige videokamera der og tenkte kanskje det gjalt pc-er og. noen som vet om dette stemmer eller hvordan jeg kan finne ut hvor i verden det er billigast? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Enig i at den ser grei ut til dvd/divx, forutsatt at det monteres 128 mb til. Å kjøpe ram til bærbar akkurat nå er veldig billig, forutsatt at du ikke kjøper brikka hos de som selger pc`en. De tar seg nemlig veldig godt betalt. Du vil tjene på å handle på andre webshops. Sjekket nettopp priser på Dell i Spania, og fant ut at med en spansk pris på 990 euro, var prisen rundt 10.000 i norge. Samme med laptop til 1495 euro, ca. 15.000 i Norge. Så jeg tviler noe på at du gjør et stort kupp ved å handle på Tenerife. Men sjekk opp selv. Imidlertid mener jeg at Zepto har et MYE bedre tilbud enn Dell, sjekk specs mot prisen: http://www.zepto.no/default.aspx?side=Tilp...ss.ascx&Id=2007 Her er det 256 mb/ram i utgangspunktet, samt prosessor med strømsparingsfunksjon og cd-brenner. Satser du på egeninstallasjon av operativsystem er dette rett og slett ett kupp. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kjører dvd og divx fint på min dell inspirom p3-750 m/384 ram og 16 mb ati rage. Lenke til kommentar
Choo Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har spania/teneriff samme spenning som Vest europa? ? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jepp, Tenerife har samme type stikk og samme spenning som vi har her i Norge. I tillegg er Tenerife tax-free slik at prisene der som regel er en del billigere enn i fastlands-Spania. Kjøpte selv en Casio klokke der for noen år siden (med innebygget fjernkontroll) betalt kr 600,- den kostet tre ganger så mye her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå