Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Men som sagt så går de for seier så fort de ser muligheten. Er det ei som ikke har så mye erfaring med byen og oppsjekking så er det lett å gi et smilende nei eller lattermildt nei Et smilende nei tolker jeg bare som en utfordring, og det er også ofte det Få jenta til å vise total uinteresse. Ikke veksle ord med dem som ikke respekterer henne og ikke ta øyekontakt med dem. Verre er det, hvor stor respekt for forholdet deres har hun? Ho virker som liker å leve livet mer enn du gjør, og dere bor 700km fra hverandre. Vart lenge? Er ikke normalt og komme og si "en mann tok på meg ikveld på byen, men jeg tørte ikke si nei jeg" Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Dette kommer til å skjære seg før eller senere. Det kommer nok en kjekkas som klarer å sjarmere henne til "å gjøre noe dumt". Si at du ikke gidder å være sammen med henne om hun fortsetter å gå ut og iallefall ikke om hun ikke klarer å si nei (for noe vissvass), så får du se om hun velger eg eller byen. Selvsagt må hun kunne gå ut en gang i blant, men om det er hver bidige helg er det ikke noe å samle på (kjenner til slike damer). Damer puler mer rundt en de innrømmer, de er bare veldig flinke til å skjule det og bortforklare i motsetning til oss gutta som gjerne skryter på oss mer enn hva som er tilfelle. Kjør hard linje, man trenger ikke finne seg i alt. Jeg vil iallefall heller være uten dame enn å gå å lure på hva dama mi driver med i helgene. Virker som en typisk "café dame" som kun er interessert i sladder, café og fest. Damer uten en lidenskap eller skikkelige interesser er det verste som finnes. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Si at du ikke gidder å være sammen med henne om hun fortsetter å gå ut og iallefall ikke om hun ikke klarer å si nei (for noe vissvass), så får du se om hun velger eg eller byen Hadde jeg vært henne og han hadde sagt det så hadde jeg ledd høyt og valgt byen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Selvsagt må hun kunne gå ut en gang i blant, men om det er hver bidige helg er det ikke noe å samle på (kjenner til slike damer) Ja, for alle damer som går ut hver helg er jo like Damer puler mer rundt en de innrømmer, de er bare veldig flinke til å skjule det og bortforklare i motsetning til oss gutta som gjerne skryter på oss mer enn hva som er tilfelle Det kan du jo være sikker på når dem ikke innrømmer det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå