Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hun har sagt til meg at hun ikke tørr å si ordentlig ifra fordi hun er redd for hva de skal gjøre. Jeg har bedt henne være bitch. En full idiot som ikke tar et hint fortjener ikke hennes høffelighet. Jeg forstår heller ikke hva alle gutter som er på byen forventer? Tror de at pølsebua er åpen for alle? Det er bare desperate guttevalper som oppfører seg sånn Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nickless! har du ikke lest hva topicen heter? Hvor mange ganger skal jeg si at jeg ikke fixer å dra på byen?! Jeg ser overhode ingen grunn til å bruke tid, krefter eller penger på byen!!! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har ingen grunn til å dra på byen. Grunn til å dra på byen: Passe på dama di så hu ikke roter seg borti en kødd og liker tanken. Snakker jeg av erfaring? Ja. To år forsvant på en kveld og det kan jeg love deg ikke er moro. Angrer jeg på at jeg ikke var med? Nei! Hvis dama di ikke klarer å si stopp til dem presist nok så gir de seg ikke. Og hvis du virkelig er glad i jenta og redd for å miste hu så blir du med som body guard. Eller slår opp siden du ikke takler sjalusien. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hun har sagt til meg at hun ikke tørr å si ordentlig ifra fordi hun er redd for hva de skal gjøre. Jeg har bedt henne være bitch. En full idiot som ikke tar et hint fortjener ikke hennes høffelighet. Jeg forstår heller ikke hva alle gutter som er på byen forventer? Tror de at pølsebua er åpen for alle? Det er bare desperate guttevalper som oppfører seg sånn Redd for hva de skal gjøre? hmm, gå sin vei og tenke: jaja, livet går videre kanskje?! Og gutter forventer nok det samme som jenter på byen, er noe som kalles å ha det gøy med venner og sånt vet du, hvis du påstår at gutter bare er ute etter en ting der ute så åpne øynene dine litt mer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg bor 70 mil unna henne! Uansett. var jo ikke akuratt mye hjelp å få her da. Får jo istedet bare kjeft! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Herligheten så hissig du er da. Folk prøver bare å hjelpe deg. Hvis dama di ikke tør å avvise andre, så har hun ett stort problem. Ellers liker hun det bare. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Jeg har ingen grunn til å dra på byen. Grunn til å dra på byen: Passe på dama di så hu ikke roter seg borti en kødd og liker tanken. Snakker jeg av erfaring? Ja. To år forsvant på en kveld og det kan jeg love deg ikke er moro. Angrer jeg på at jeg ikke var med? Nei! Hvis dama di ikke klarer å si stopp til dem presist nok så gir de seg ikke. Og hvis du virkelig er glad i jenta og redd for å miste hu så blir du med som body guard. Eller slår opp siden du ikke takler sjalusien. Word! Du fortjener jo å sitte å se på hva som skjer når du ikke gidder å gjøre noe med det selv! Og hvordan i all verden skal vi vite at du bor 70 mil unna?! det har du ikke sagt NOE om. Hva med å fortelle nok sånn at folk forstår hvordan sitasjonen EGENTLIG er! Endret 26. september 2008 av Nickless Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg får jo bare kjeft fordi jeg ikke vil være med henne på byen. Jeg mener bylivet er for single folk, og dermed har jeg ingenting der å gjøre. Hvis jeg skal ha det gøy med venner så finner jeg heller på noe annet og billigere ennj å sitte på en pub og betale dyre dommer for en halvliter. Hun sier til meg at hun ikke liker å bli sjekka opp. Ja hun er redd for hvordan guttene skal reagere når hun avviser dem Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg bor 70 mil unna henne! Uansett. var jo ikke akuratt mye hjelp å få her da. Får jo istedet bare kjeft! Og den dagen vi kan lese tankene dine og forstå at du bor 70 mil unna henne så tar vi hensyn til det, men det er noe som heter meninger basert på informasjon. Som er nettopp det du får her. Med mindre dama di er stokk dum (og det tviler jeg på) så setter du deg ned med hu og snakker om det. Du kan ikke kreve at hu ikke kan gå på byen, men kan be hu om å være mer avvisende fordi du er glad i henne og redd for å miste hu Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg mener bylivet er for single folk, og dermed har jeg ingenting der å gjøre. Hun sier til meg at hun ikke liker å bli sjekka opp. Se på de to linjene der, hva gjør single folk? Det er sånt man må forvente når man er på byen Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har forsøkt det Hun sier bare at det er irriterende at jeg bekymrer meg slik som jeg gjør. Men gudene skal vite at hun har hatt ganske så flaks ved et par anledninger Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, men jeg forventer også at folk har lært seg normal folkeskikk og kan ta et nei for et nei Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har forsøkt det Hun sier bare at det er irriterende at jeg bekymrer meg slik som jeg gjør. Men gudene skal vite at hun har hatt ganske så flaks ved et par anledninger In other words: ikke bekymre deg så mye, hun sier det jo tydelig selv Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, men jeg forventer også at folk har lært seg normal folkeskikk og kan ta et nei for et nei Kåte fulle mannfolk/gutter som ser ei pen jente... De har glemt alt av folkeskikk. Og hvis jenta ikke er direkte kald og avvisende så gir de seg ikke så lett. Ser de den minste sjanse så spiller de på sjarmen og "presser" jenta til hu "skjønner" at hu vil ha han. Sleip er det, men det er en kald verden. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, men jeg forventer også at folk har lært seg normal folkeskikk og kan ta et nei for et nei Kåte fulle mannfolk/gutter som ser ei pen jente... De har glemt alt av folkeskikk. Og hvis jenta ikke er direkte kald og avvisende så gir de seg ikke så lett. Ser de den minste sjanse så spiller de på sjarmen og "presser" jenta til hu "skjønner" at hu vil ha han. Sleip er det, men det er en kald verden. Jepp, sad but true, mennesker er egoistiske vesner, når man får det man vil ha så er man fornøyd og gir blanke f i alt annet. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Takk for svar. Stikker fra nettet nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Ja, men jeg forventer også at folk har lært seg normal folkeskikk og kan ta et nei for et nei Kåte fulle mannfolk/gutter som ser ei pen jente... De har glemt alt av folkeskikk. Og hvis jenta ikke er direkte kald og avvisende så gir de seg ikke så lett. Ser de den minste sjanse så spiller de på sjarmen og "presser" jenta til hu "skjønner" at hu vil ha han. Sleip er det, men det er en kald verden. Jeg er enig i det du skriver. Selv om jeg har kjæreste så går jeg på byen en gang i blant fordi det er gøy og da hender det seg at andre gutter/menn tar kontakt. Men jeg kan ikke se noen problem med å avise på en høffelig måte. Har aldri slått meg inn at jeg er redd for hva de da kan gjøre... Edit: Tar de ikke nei for et nei, så er det vel bare å gå? Ev. gå til et annet utestend hvis det blir for ille. Endret 26. september 2008 av Mirann Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, men jeg forventer også at folk har lært seg normal folkeskikk og kan ta et nei for et nei Kåte fulle mannfolk/gutter som ser ei pen jente... De har glemt alt av folkeskikk. Og hvis jenta ikke er direkte kald og avvisende så gir de seg ikke så lett. Ser de den minste sjanse så spiller de på sjarmen og "presser" jenta til hu "skjønner" at hu vil ha han. Sleip er det, men det er en kald verden. Jeg er enig i det du skriver. Selv om jeg har kjæreste så går jeg på byen en gang i blant fordi det er gøy og da hender det seg at andre gutter/menn tar kontakt. Men jeg kan ikke se noen problem med å avise på en høffelig måte. Har aldri slått meg inn at jeg er redd for hva de da kan gjøre... Nettopp, skal mye til for at noen lager en dramatisk handling av det, jeg for min del går videre her i livet. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er enig i det du skriver. Selv om jeg har kjæreste så går jeg på byen en gang i blant fordi det er gøy og da hender det seg at andre gutter/menn tar kontakt. Men jeg kan ikke se noen problem med å avise på en høffelig måte. Har aldri slått meg inn at jeg er redd for hva de da kan gjøre... Edit: Tar de ikke nei for et nei, så er det vel bare å gå? Ev. gå til et annet utestend hvis det blir for ille. Men som sagt så går de for seier så fort de ser muligheten. Er det ei som ikke har så mye erfaring med byen og oppsjekking så er det lett å gi et smilende nei eller lattermildt nei. Og selv om det også betyr nei så ser de "modigste" (mitt er ord er noe annet, men la gå) gutta sitt snitt til å slå til. Så smører de på med velord og ei jente som før hu gikk inn var opptatt og bare skulle ha det moro kan mot slutten av kvelden være overtalt til mer moro. Sier ikke at det er voldtekt eller noe ulovlig inne i bildet. Men det finnes sleipinger som smører på til de får sitt og uerfarne jenter sliter først med å si nei før de til slutt "ikke kan si nei" Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Men som sagt så går de for seier så fort de ser muligheten. Er det ei som ikke har så mye erfaring med byen og oppsjekking så er det lett å gi et smilende nei eller lattermildt nei. Og selv om det også betyr nei så ser de "modigste" (mitt er ord er noe annet, men la gå) gutta sitt snitt til å slå til. Så smører de på med velord og ei jente som før hu gikk inn var opptatt og bare skulle ha det moro kan mot slutten av kvelden være overtalt til mer moro. Sier ikke at det er voldtekt eller noe ulovlig inne i bildet. Men det finnes sleipinger som smører på til de får sitt og uerfarne jenter sliter først med å si nei før de til slutt "ikke kan si nei" Tar den. Men man må nesten bare lære seg å stå opp for seg selv, ellers kommer man ingen vei i livet. Jeg hengte meg opp i at hun ble redd for hva de ville gjøre hvis hun avviste de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå