Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal takle dette? Hun forstår ikke at jeg blir redd for henne når hun er på byen. Enda jeg har forklart at jeg helst ikke vil at hun skal dra på byen. Hun tørr nemlig ikke si ifra hvis noen prøver seg på henne. Jeg har forklart at hun må være litt mere bitch, men hun tørr ikke og vil ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal takle dette? Hun forstår ikke at jeg blir redd for henne når hun er på byen. Enda jeg har forklart at jeg helst ikke vil at hun skal dra på byen. Hun tørr nemlig ikke si ifra hvis noen prøver seg på henne. Jeg har forklart at hun må være litt mere bitch, men hun tørr ikke og vil ikke. Hva skal jeg gjøre? Hva mener du med at du er redd for henne? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han mener vel at han er bekymret for henne Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg kan ikke fordra å dra på byen! Bekymret for at det skal hende henne noe ja Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han mener vel at han er bekymret for henne Som i?, voldtekt? ONS med en fyr som ikke er helt god i huet? Mange måter å være bekymret på når det gjelder bylivet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg kan ikke fordra å dra på byen! Bekymret for at det skal hende henne noe ja Såfremst hun ikke drar på byen alene (noe ikke så mange gjør) så skjer det neppe henne noe, avhengig av hvor stort sted du bor på har også noe å si, passe på at hun holder seg unna smug, parker etc Tror nok hun vet hva hun gjør Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Som jeg forklarte. Hun tørr ikke si ordentlig ifra hvis en fyr kommer å sjekker henne opp. Sistgang så var det en fyr som hadde klådd på henne, kysset henne på kinnet og som sa han ville gifte seg med henne. Han gav seg ikke! Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Som jeg forklarte. Hun tørr ikke si ordentlig ifra hvis en fyr kommer å sjekker henne opp. Sistgang så var det en fyr som hadde klådd på henne, kysset henne på kinnet og som sa han ville gifte seg med henne. Han gav seg ikke! Så gro litt hår på brystet og bli med dama di ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har ingen grunn til å dra på byen. Utelivet gir meg ingenting. Fulle fjortiser, dårlig musikk, og øl og spritpriser som er like dyre som en halv bondegård. Nei takke meg til! Hår på brystet? dust! Er ikke alle som synes grøftefylla og pub til pub runder er givende!!! Når jeg snakker om byen så er det Trondheim jeg mener! Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Som jeg forklarte. Hun tørr ikke si ordentlig ifra hvis en fyr kommer å sjekker henne opp. Sistgang så var det en fyr som hadde klådd på henne, kysset henne på kinnet og som sa han ville gifte seg med henne. Han gav seg ikke! Man må tørre såpass, be folk holde seg unna når man ikke vil noe er så og si et must her i livet, eller så er det ikke så lurt at man drar på byen, har man venner med seg som vet hva hun vil så kan de hjelpe til med akkurat med det, der kommer du fint inn i bildet. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Da virker det nesten som om hun drar til byen fordi hun føler hun "må". Hvis folk prøver seg på henne generelt når hun er ute og hun ikke tør si nei gang på gang (og heller lar de forsette), er det noe annet som ligger i grunn her. Hvor skal noen frivillig dra et sted der de vet de hele tiden blir utsatt for ubehageligheter? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Problemet er at dette har hendt flere ganger, og hun drar aldri på byen alene. Det er alltid med venninner, men det ser ikke ut som det hjelper noe særlig Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Problemet er at dette har hendt flere ganger, og hun drar aldri på byen alene. Det er alltid med venninner, men det ser ikke ut som det hjelper noe særlig Da får du/andre venner av henne bare lære henne å si NEI, er ikke noe annet å gjøre med det hvis hun ikke tørr det selv. Aldri møtt ei jente/dame som ikke sier nei når nok er nok. Hun kan få problemer hvis hun fortsetter sånn som hun gjør. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Netopp, det er jo det jeg frykter! Hun sier til meg at hun drar på byen for å danse å ha det gøy. Men sier også at hun prøver å gå unna og si ifra at hun har type. Men det fungerer visst aldri! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kanskje hun liker det? Eller kanskje hun rett og slett gir faen. Du virker mer sjalu enn bekymret Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Netopp, det er jo det jeg frykter! Hun sier til meg at hun drar på byen for å danse å ha det gøy. Men sier også at hun prøver å gå unna og si ifra at hun har type. Men det fungerer visst aldri! Da får hun la være å svare hvis noen prøver å bli kjent med henne, er det på dansegulvet får hun bare flytte seg hvis noen kommer dansende mot henne. Det å ignorere kan funke, men for enkelte blir de bare mer intressert. Kanskje hun liker det? Eller kanskje hun rett og slett gir faen. Du virker mer sjalu enn bekymret My next word! Kan også virke som om du er redd for at hun skal finne seg en random fyr hun kan ha ONS med ja. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sasha_* Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan vel si jeg er begge deler. Du hadde vel ikke likt om noen dreiv å sjekka opp dama di du heller tenker jeg!!! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan vel si jeg er begge deler. Du hadde vel ikke likt om noen dreiv å sjekka opp dama di du heller tenker jeg!!! Hadde ikke det nei. Om hun ikke tar øyekontakt med ukjente folk forstår dem som oftest at hun ikke er interessert. Mange som tar øyekontakt uten at dem mener noe med det, og mannfolka tolker det som utfordring Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du kan vel si jeg er begge deler. Du hadde vel ikke likt om noen dreiv å sjekka opp dama di du heller tenker jeg!!! Hva i F?! du har jo ikke nevnt noe om at hun er dama de noe som helst sted! Og du sier du ikke vil ble med henne på byen, da for du bare ha det så godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå