Gå til innhold

LANmat som ikke er feitende.

Anbefalte innlegg

Er litt i tvil om dette er den rette plassen å spørre på menmen.

Greia er at jeg er mye på LAN samtidig som jeg prøver å gå litt ned i vekt og bli sunnere. Derfor prøver jeg å finne noe å spise på LAN som ikke er noe spesielt feitende/usunt, og det må være enkelt å lage(helst bare ved hjelp av en kniv). akkurat nå går jeg for polarbrød og noe kyllingsalat med curry greier og appelsinjus, synes det smaker helt latterlig godt. Er dette noe særlig sunt? Kan ikke forestille meg at kylling er usunt, men er litt mer usikker på alt det andre som er ned i boksen og polarbrødet.

PS. er på lan nesten hver helg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres latterlig godt ut, og er nok tilsvarende sunt. Altså, sunt er et relativt begrep. Grete Roede vil mene noe annet enn Arnold, for å ta en fullstendig latterlig opposjon.

Om det er bedre enn pizza og cola? Klart det! For øvrig er vann å anbefale. Om du bytter ut brusen er ikke kroppen avhengig av den lenger, og den søte smaken vil rett og slett ikke være like god som den alltid har vært. Du klarer deg også mye bedre med vann, det er i hvert fall min erfaring.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva folk spiser på LAN da jeg aldri har vært på noe sånt :p Men tunfisk salat synts jeg er godt..

Oppskrift:

Stek tunfisk, med tacokrydder. La det avkjøle seg litt..

Så blander du sammen, mais (ikke altfor mye, er endel stivelse), Isberg salat, litt revet ost, og tunfisken. ( kan ha mye annet rart oppi også, men det er dette jeg pleier å bruke) så tar du en dæsj med lettrømme og blander sammen... Kjempegodt om du liker salat :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...