Gå til innhold

Fikse ustabilitet i Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som sliter med stabilitet når grafikken skrues opp? Jeg har oppgradert og spillet går flytende med alle innstillinger skrudd til maks i 1920x1200 oppløsning - men det tar ikke mer enn et minutt før skjermen blir svart..

Det er kun i Age of Conan jeg opplever problemer, det hjalp ikke å formatere maskinen og legge inn oppdaterte drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også dette problemet. Tryner etter kun få minutter.

Dersom jeg setter ned oppløsningen kan jeg spille lenger, men etterhvert tryner den.

Jeg erfarer også at dette kun gjelder AoC, og ikke f.eks. Crysis.

Det er ganske fortvilende... Vurderer faktisk å bytte kort for å se om det hjelper.

Har Intel Quad,Vista 64,Sapphire Radeon 4870. Kjører 1280x1024 på 19" LCD

edit: la inn specs på maskinen min

Endret av tore45
Lenke til kommentar

Jeg har også Sapphire 4870, og haadde samme problem som deg. Fant ut at jeg måtte flashe biosen til skjermkortet. Du finner ny bios samt flash-program på sapphire sin hjemmeside: http://www.sapphiretech.com/us/support/drivers.php --> vga-->4800 series --> 4870. det øverste vinduet da er bios og flashprogram. sjekk at p\n nummeret og sku nummerene stemmer, samt at orginal bios dato er 7-24-2008. denne finner du på Catalyst.(du finner disse på den grønne lappen på boksen til kortet ditt). Jeg gjorde dette, og etterpå har jeg ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Du kan ta å lese litt her for å finne ut mer:

http://forums.amd.com/game/messageview.cfm...MVIEWTMP=Linear

Trodde det var hovedposter som hadde problemer med Sapphire kort, men du andre kan prøve dette ;)

Endret av Erlus
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg veldig erfaren med dette, men slik jeg forstod det måtte du bare flashe med den biosen hvis original bios dato, Sku og Pn nummeret stemmte, og selfvølgelig at det var et Sapphire kort. I det forumet jeg linket til, fant jeg all den hjelp jeg trengte. Jeg forstod det også slik at hvis du hadde to kort, skulle du flashe ett og ett. Men ta å les litt på amd\ati forumet, så finner du sikkert ut alt du lurer på.

Erlus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...