Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vondt i penis etter orgasme! :S

Gjest _Vondt;S_

Anbefalte innlegg

Gjest _Vondt;S_

Hei, er en gutt på 14..

Har ett lite (stort) problem... Når jeg runker/har sex osv, og kommer, så er det helt vanlig og deilig.. Men.. Det skal jo være sånn at gutter trenger en liten pause etter hver orgasme, og etterpå kan man fortsette liksom.. Men jeg klarer det ikke, fordi hver gang etter det får jeg JÆVLIG vondt i pikken, klarer ikke å ta på den engang, og hvis den reiser seg litt, så gjør det bare MYE mer vondt.. Og det værste er at varer en HEL dag, så hvis jeg runker om morgenen, så har jeg vondt hele dagen, men det går over neste dag.. Hvis jeg runker om natta, så våkner jeg midt på natta av at jeg har stå, og det gjør JÆVLIG vondt, og da klarer jeg ikke å sove lenger..

Dette har skjedd så mange ganger, at jeg fant ut en metode for å ikke få vondt.. Hvis jeg pisser rett etter at jeg har hatt orgasme, så får jeg ikke vondt, og kan få stå igjen etterpå uten problemer.. Men det er jo bare jævlig uansett, gidder liksom ikke å stikke på dass hver gang.. Så, jeg lurer på hva i all verden som er galt med meg? Er det noe galt med sæden min? ;S Kommer det noen gang til å gå over? eller er det noe jeg kan gjøre for å få det til å gå over? .. Har sjekket litt rundt på nettet, og har ikke funnet noen andre som har det samme problemet ;S.. Så, hva kan jeg gjøre med det?

Btw. Dette har skjedd i rundt 1 år nå..

Takk for alle seriøse svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Trådstarter_

Takk for svar.. Godt å høre at noen har et lignende problem som meg, så slipper jeg å tro at det er noe galt med meg, heh :p..

Får håpe på en løsning da ;)

Lenke til kommentar
Gjest _Trådstarter_

Det har jo skjedd i 1-2 år nå ca.. Har blitt ganske lei av det hvis du skjønner.. + at jeg ikke fant "løsningen" før for 1 mnd siden eller no (at jeg må pisse etter at jeg er ferdig).. Og det er jo ganske plagsomt.. Etter sex vil man jo bare ligge i senga å slappe av.. Mens jeg må stikke en tur på do liksom...

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

laisn. du, æ har samme problem, bare at mitt e litt utenom ditt. når æ f.eks ronke, å kommer. så kan det hende AV Å TIL ( kommer i perioder ) at æ kjenne det svir nåkka så syyykt. har lenge forska på det her. hehe, har prøvd å slutte me brus, melk ect. men fant ut en løsning på mitt problem. fordi når æ får sånn ondt, så går det sakte men sikkert over i en periode mellom en halv time\en time. og æ har funne ut at, vesst æ ska ronke. så går æ å pisse først, e kansje litt styr å gå på do først da. men går heller på do enn å få ondt. for visst æ kommer mens æ må pisse, så blir d en litt annerledes orgasme , å da får æ garantert ondt. men faktisk nån ganga så får æ det uansett ;s mn anyway. prøv å la vær å komme mens du må pisse . å ta dæ jerne ett dass besøk før du ronke, eller har sex ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 år senere...

Smerter i penis er ikke så vanlig, men det kan forårsakes av infeksjoner eller irritasjon av kjønnsorganet som for eksempel ved herpesutbrudd.
Allergiske reaksjonerarrow-10x10.png mot glidemidler og sæddrepende kremer.
En annen mulig årsak til smerter i penis kan være forårsaket av skader i nederste delen av korsryggen ned i området ved sakralbenet.
Skader i segmentene S2 og S3 gir såkalt referert smerte ned i pung og penisskaft.
Prostatainfeksjoner eller prostatitter som det også kalles og smerter fra urinrør kan gi smerter i penis.
En uhyre sjelden årsak til slike smerter er kreft i penis (nevner den kun som en kuriositet i denne sammenhengen).

Så til ditt utgangspunkt; jeg kan ikke se at forkalkning av årer i penis skal gi smerte. Det er derimot en hyppig årsak til ereksjonsforstyrrelser og impotens. Røykingarrow-10x10.png, høy dårlig kolesterol, diabetes, alkohol, manglende mosjon og fet mat er alle disponerende faktorer for åreforkalkning i penis.

Til slutt vil jeg nevne en annen smertetilstand i penis som du muligens bør få sjekket og det er Peyronies sykdom.
Dette er en tilstand som oppstår i voksen alder, noen ganger som følge av en skade av penis. Det fører til fibrose i deler av penisens svamplegemer og fører derfor til en deviasjon, krumning, av penis til en sidearrow-10x10.png. Dette gir i tillegg smerter i penisen ved ereksjon.
Tilstanden kan opereres hvis krumningen blir for stor.

Du plages også med etterdrypp. Dette er et problem for mange, men ofte i litt eldre aldersklasser. Ofte kan det være forårsaket av at prostatakjertelen har vokst og klemmer av urinrøret.
Prostatakjertelen vokser normalt, ikke prostatakreft, fra man er 30 år. Hvor stor den til slutt blir, er arvelig bestemt. Etterdrypp er et symptomarrow-10x10.png på resturin i blæren og dette kan disponere for urinveisinfeksjoner.

Vannlating om natten er ikke unaturlig, hvis man har drukket meget før man legger seg. Dog skal man normalt sett ikke behøve å late vannet om natten, hvis man passer på vanninntaket om kveldstid.
Jeg synes nok at du må opp to ganger for å late vannet i en alder av 48 år er for mye og samlet sett vil jeg anbefale at du blir henvist til en urologarrow-10x10.png med problemene dine.

Lykke til og god bedring!

Vennlig hilsen
Rune Martin Johansen
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...