Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke orgasme når jeg blir runka/sugd

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Kan være noe i det Manfred sier - at det er en helt annen følelse enn det man er vandt til. Særlig siden du sier at du runker rimelig hardhendt. Etter hvert som du blir vandt til det, kan det nok hende at det endrer seg av seg selv. Om du legger deg til "mildere" runkevaner skader nok ikke det heller. Målet er jo ikke å komme fortest mulig uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Plager meg at dere gutta ikke kom frem til en fornuftig løsning. Har en type som har nettopp dette problemet! Han kommer kun når han gjør alt selv (runker, puler). Nytter ikke uansett hvor mange måter jeg prøver å runke og suge ham på for han klarer ikke komme uansett hva! Har snakket mye sammen, men venter enda på en løsning på problemet..

Litt selvmotsigende at du skal få råd fra en gutt som har dette problemet selv, men:

Vis at du liker det og test ut typiske ting. Stirr han i øynene, liggende, med han stående, gi ballene ekstra oppmerksomhet, en snikende finger et visst sted, fingre deg selv samtidig, skittent prat. Valgene er mange, og desverre hjelper det ikke alltid og spørre da han kansje ikke selv vet hva som virkelig tenner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva med å konsentrere deg om damen, og nytelse, og å ha det gøy? Slutt å tenke på at "nå må jeg holde på så lenge som mulig", slutt å tenke på prestasjoner. Blir du ferdig litt tidlig, så kan du vel slikke henne eller noe, mens du blir klar for en ny omgang.

Når det er sagt, du blir nok bedre med tiden uansett...

Lenke til kommentar
Gjest kommertidlig

Skal love deg at det ikke funker. Jeg har samme problemet. Har sex ganske ofte og har hatt kjæreste de siste to årene, men jeg kommer etter gjerne 10 sekunder om jeg ikke har runka en halvtime før. Det som har hjulpet for meg tidligere er start-stopp-teknikken, men hvis du etter hvert slutter å bruke den går det tilbake til sånn det har vært. Driver å jobber meg tilbake nå, men det er faen ikke lett!

Har noen andre tips til hvordan jeg kan komme seinere? Og den der "tenke på noe annet" funker ikke. Nå kommer jeg bare tidlig og fortsetter for alt jeg kan for at hun ikke skal syns det blir alt for kort, men det er jo ikke noe kult...

Lenke til kommentar

Som sagt, ikke tenk på noe annet, men lev mer i øyeblikket og ikke bekymre deg for å prestere. Blir nok bedre om du og partner snakker om det, men prøv noen ganger å ikke ha så store forventninger til hverandre. Det er ikke engang sikkert at dere har det, kanskje dere finner ut at begge tenker det samme.

Er ofte det motsatte scenarioet for jenta, at hun føler at hun "må" komme, for at gutten skal syns det er bra. Derfor faker hun orgasme el. (Det var litt på siden ser jeg).

Mitt tips, som nevnt tidligere: Senk forventningsnivået

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...