chma Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Siden noen har en uvane for å stenge tråder som faktisk er litt interessante å følge med på så fortsetter vi her. Hvis man har Win2k adv. server og en p4 xeon liggende så er det dermed ikke sagt at man vet hva det er mest penger i! Virker nesten som noen ikke skjønner at man faktisk kan ha fått tak i software/hw til en god pris og man lurer litt på hva man kan tjene penger på.....eller hva folk ville betalt for en enkel webhost, liten online diskett etc. mvh Christian Lenke til kommentar
Tor_:) Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Heisann Det er stian her... jeg ble utestengt her pga win 2000.... Vil bare si takk for støtten og hvis det er en mulighet kan jeg legge opp et gammelt skjermbilde så man kan se det selv... Mvh Stian Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 usj.. en server med win2k.. sett heller opp en server med freebsd! Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 usj.. en server med win2k.. sett heller opp en server med freebsd! smaksak spør du meg, men har ikke noe imot linux. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Gjør noen dette bare for å provosere? Tråden ble stengt fordi det var snakk om en ulovelig versjon av Win Adv Server. Og når noen blir utestengt betyr ikke det at man skal registrere et nytt brukernavn og fortsette diskusjonen. Mannfolk! Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jaja.. men unix er bedre synes jeg når det gjelder at det skal være en server.. men men..som du sa.. en smaks sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg