Fotofashion Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 tatt med "ny" herlig fastobjektiv FA43 1,9 limited Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Hva mener du med photoshop'ed? Du har gjort en del etterarbeid? Det første synes jeg var for mye "ufokus", men det andre var et meget estetisk og harmonisk bilde på mange måter, fargene, komposisjonen, lyset osv. RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ja litt arbeid i fotoshop, for å få det meste ut av fokus. Første bildet så er kun benken bevart. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 ja litt arbeid i fotoshop, for å få det meste ut av fokus. Første bildet så er kun benken bevart. Å sånn ja :!: du har ufokusert det selv. Men kan man ikke gå for dette under fotograferingen da, ved regulering av blenderåpningen, verre å gjøre det etterpå vel. RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 jo egentlig, men da har jeg ikke fått den effekten jeg er ute etter. Og benken var for nær veggen til at det ville ha utgjort så altformye.. bildene skal brukes i et kirkeprogram, så derfor den spesielle editen og mye hvitt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Syns desverre det ble for unaturlig, kantene på bluren er veldig skarpe, og kommer for fort. Fikk mineatyrfølelse, noe jeg ikek tror du mener å gi. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 da tar du feil;) http://www.recedinghairline.co.uk/tutorials/fakemodel/ guiden jeg brukte. og mye av bildene kommer til å blandes ut i hvit, der salmer etc skal stå. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 da tar du feil;) http://www.recedinghairline.co.uk/tutorials/fakemodel/ guiden jeg brukte. Well, it didn't fit, for me Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg derimot ser ikke noe "miniatyr", slik som Mr. Olsen. Hvis bildene skal brukes i en salmebok/papir, burde ikke hele kirken være med? Litt dumt med den rammen av trær(som forøvrig tar alt for mye oppmerksomhet) om det skal blandes ut med hvit. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg derimot ser ikke noe "miniatyr", slik som Mr. Olsen. Hehe viser bare at fotografen har mislyktes med hva han prøvde på Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Beklager, men det blir altfor klønete redigering i Photoshop for min smak. Som én annen nevnte så kommer det uskarpe altfor brått og unaturlig på, jeg tror det hadde fungert mye bedre om du tok en mer jevn overgang istedetfor at man klart og tydelig ser skillelinjer. Fargene er fine nok de, og komposisjonen har du jobbet med. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det nederste bildet hadde sett ut hvis du beskjærer en av sidene litt (slik at enten høyre eller venstre side av tréet forsvinner). Endret 26. september 2008 av oslofreak Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Rapporter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg likte det veldig godt...så man ser ting litt forskjellig. Slik vil det alltid være. Synes det var flott med de grenene som "innhyllet" kirkeveggen ,og de fargene sammen. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå