RBW Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 S3 er på banen med en serie effektgjerrige grafikkprosessorer for bærbare datamaskiner. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 ikke den produsenten jeg har mye positiv erfaring fra, men uansett en hyggelig nyhet. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Meget positivt. Får håpe de får litt støtte fra markedet, dette virker jo som et godt alternativ til nettops og andre laveffekts systemer. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 vet ikke om jeg kan la meg imponere av det grafikk chipsettet. noen som vet hvordan støtten er for grafikk chipsettet i linux? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tror jeg hadde et grafikk kort som het S3 Savage 4 en gang i tiden, kan dette stemme? Det er jaggu gammelt. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hehe S3 Virge var jo bra. http://en.wikipedia.org/wiki/S3_ViRGE Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 jaja.. når de først har bestemt seg for å konkurere mot de store er det kansje en fordel å ha noe å konkurere med.. som jeg har komentert tidligere.. så virker det ikke som om 7w er så fryktlig lite.. med tanke på hva m780g til amd klarer å gi med 13w tdp. (3w idle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå