happyhd Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Skal bygge en pc som skal stå i stua og vil gjerne ha et par tips ang. valg av hardware. Den skal brukes ilag med 37" Sharp LCD. Familiens spill/surfe/bilde boks. Budsjett 5-6000. Den må være stille. Den må kunne kjøre relativt nye spill (a la crysis f.eks.). Den må ha godt lydkort, men trenger ikke surround. Den må ha HDMI ut. Den må kunne brukes med trådløst tastatur/mus. Den må ha DVD RW+/-. Mange her som har meninger om hva som bråker mest/minst, jeg er interressert i å høre. Kom gjerne med konkrete anbefalinger av spesifikke komponenter Endret 26. september 2008 av Haraldson Budsjett i emnetittel Lenke til kommentar
toazty Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 vifte-løse løsning er vel det beste alternativet.. men vet ikke hvordan dette vil gå i hop med spillinga, men du kan jo få deg vannkjøling, har hørt at dette kanskje er noe for de med støy fobi. jeg har selv valgt en del mist deler, vifte, og kabinett, og et vifteløst skjermkort.. dette fungerer perfekt, og jeg har en zalman 9600 vifte til cpu'en , og en støyredusert harddisk. så dette er en pc som lager mindre lyd enn dvd spilleren min.. jeg kjøpte mine deler for rundt 5000kr Lenke til kommentar
happyhd Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Takker for svar toatzy! Etter masse lesing har eg bestemt meg for eit oppsett, deler det her i tilfelle det kan hjelpe andre. NZXT Hush Asus P5K Corsair VX450W Noctua NF-S12-800 120mm RAM,DDR2-800 Kingston 2x2040MB MSI GeForce 8600 GTS 256 MB Heatpipe Intel Core 2 Duo E8400 Zalman ZM-NB47J Nexus HOC-9000 Universal Samsung SpinPoint T166 250GB 8MB SATA Samsung SH-S203B Icybox 33in 1 Card Reader Fant også noen sider eg anbefaler : endpcnoise.com/ quietpc.com/ silentpcreview.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå