Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

10åring kjørte i 90 km/t!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om den aktuelle bilen har automatkasse? Jeg synes det er rimelig imponerende at en 10-åring har kjørt den strekningen der og ikke minst hatt en hastighet på over 90 km/t. Tror ikke det er alle 10-åringer som hadde klart å gire en bil, men er det automat så er det jo ikke så veldig forskjellig fra å kjøre et bilspill med ratt egentlig.

Lenke til kommentar
Noen som vet om den aktuelle bilen har automatkasse? Jeg synes det er rimelig imponerende at en 10-åring har kjørt den strekningen der og ikke minst hatt en hastighet på over 90 km/t. Tror ikke det er alle 10-åringer som hadde klart å gire en bil, men er det automat så er det jo ikke så veldig forskjellig fra å kjøre et bilspill med ratt egentlig.

 

Nekter å tro at det er manuell :p Tror ikke gutten klarer og løse ut og gire med manuell. Dette er jo en bil som ble levert ganske mye med automatgir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Noen som vet om den aktuelle bilen har automatkasse? Jeg synes det er rimelig imponerende at en 10-åring har kjørt den strekningen der og ikke minst hatt en hastighet på over 90 km/t. Tror ikke det er alle 10-åringer som hadde klart å gire en bil, men er det automat så er det jo ikke så veldig forskjellig fra å kjøre et bilspill med ratt egentlig.

 

Nekter å tro at det er manuell :p Tror ikke gutten klarer og løse ut og gire med manuell. Dette er jo en bil som ble levert ganske mye med automatgir.

Hvorfor skal ikke en 10-åring kunne clutche og geare? Selv har jeg kjørt traktor siden jeg var 5-6 år gammel, og min sønn har kjørt bil med manuell (på gårdsplassen hjemme, frem og tilbake, frem og tilbake osv.) siden han var 7. Så lenge man når ned til pedalene, er dette ikke noe problem. Problemer, derimot, får man når en som ikke har innsikt i trafikkregler etc slipper/slippes ut på veien, men dette gjelder enten man er 10 eller 70.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...