Vegard_Haug Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nintendos Wii Music har fått europeisk slippdato. Les mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bare jeg som bare får en blank side? Lenke til kommentar
voldern Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bare jeg som bare får en blank side? Hei, Vi hadde en liten hikke i systemene våres. Dette er nå fikset. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bildet ser ut som noe som kunne vært på Nintendo DS =/ Nintendo burde fokusere litt mer på grafikk i sin neste konsoll. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette må jeg ha, haha 60 instrumenter noen som vet hvordan man spiller disse? Spiller man alle instrumentene med den ordinære wii controllen eller er det mulig å få tak i diverse "instrument" controller, selv om 60 forskjellige er kanskje litt mye å forvente. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 For noe dritt... har sett dem presentere det her tidligere i år på konferansemøte til alle de 3 store, PS One spill ser bedre ut, det der er helt grusomt, ikke så det i det minste gøy ut. Snarere corny skuespill fra de som presenterte det, smilte fra øre til øre slik som dem alltid gjør, fordi alle Wii spill er jo bare såååå fantastisk morsomme osv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette kan bli definisjonen på EPIC FAIL i tiden fremover. Virker ikke som det er mulig å spille musikk "bra", eller å komponere noe særlig selv. Kan jo likesågodt kjøpe et sånt lekepiano som spiller forhåndsbestemte toner når du smeller hånda i den. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ser ikke bra ut, ser ikke bra ut, ser ikke bra ut. Hm, foreslår at Gamer.no legger inn en mal når de legger ut tråder om kommende Wii spill, så slipper disse sytpeisene som bare ser grafikk å ødeleggen fingrene sine og slite ut tastaturet unødvendig. Musikk på Wii? Kan fungere om det er gjennomført bra nok. Wiimoten kan brukes til så mangt, fest nunchucken på foten og hold en Wiimote i vær hand så har man det perfekte lufttrommesette med bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg