Gå til innhold

Trenger råd til å velge bærbar PC til ca 5000,-

Anbefalte innlegg

Hei, har tenkt å kjøpe bærbar, og har null peil :o)

Har fått anbefalt en Lenovo 3000 N200, og den virker jo veldig ok, men hvordan er den på spill?

Har også tittet på Acer Aspire 5930G, som ser veldig fin ut. (Litt dyr for meg men..)

Har hørt at Acer pcene ikke er så bra skrudd sammen og at om den skal repareres kan det ta mye tid å få nye deler, så det gjør meg litt usikker.

Det laptopen skal benyttes til er hjemmebruk, ta med på tur, f.eks musikk, bilder, og spill.

Er det andre laptoper som dere kan anbefale til bruk av spill. Noen som har Lenovo eller Acer og kan gi meg tilbakemelding på deres erfaringer med disse?

Takk for svar :o)

PS! Prisklasse ca 5000,- men kan strekke meg litt over.

(Håper tittelen ble ok nå.)

Endret av Tjorven02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prisklasse under 5000,- har vel for dårlig integrert grafikk løsning for noe særlig brukbar spill opplevelse.

For laptop med brukbar spillstøtte bør du se etter en med i det minste nVidia 9600M GT grafikk brikkesett eller det eldre 8600M GT

Hei, takk for svar. Hva med merke på laptop? Er Lenovo et bra valg? Tar gjerne imot tips til andre bærbare pc. Hvilke butikker (nettbutikk eller vanlig butikk) bør jeg kjøpe fra? Er helt nybegynner, så er veldig glad for tips.

Endret av Tjorven02
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...