abene Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 E-postprogrammet Thunderbird er nå tilgjengelig i versjon 2.0.0.17. Les mer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var det ikke noe snakk om at Thunderbird skulle legge til interaktiv chat? Noen som har hørt noe? Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var det ikke noe snakk om at Thunderbird skulle legge til interaktiv chat? Noen som har hørt noe? Hvis det er IM funksjonalitet du sikter til er dette allerede tilgjengelig som plugin: http://www.sameplace.cc/ Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har alltids irritert meg at TB titt og ofte spør om passord på gmail-kontoene mine, selv om jeg har krysset av for 'Husk passord'. Håper det er fikset nå. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 er dette en nyhet, 2.0.0.16 til 2.0.0.17? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg bruker og Gmail, og har aldri fått spørsmål om passord (bortsett fra ved opprettelse av konto så klart). Har bare en konto, så vet ikke om det kan være noe av årsaken? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 eucalor: Arsæll Benediktsson elsker å lage artikler om slikt småtteri som dette. Ang. glemming av passord så har jeg aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har samme problem med glemming av passord på gmail. Men det skjer i Evolution også, så tror det er gmail sin feil. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det kan høres slik ut. Jeg benytter forresten IMAP og har disablet POP på gmail. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 er dette en nyhet, 2.0.0.16 til 2.0.0.17? eucalor: Arsæll Benediktsson elsker å lage artikler om slikt småtteri som dette. Ang. glemming av passord så har jeg aldri hatt noe problem med det. Godt det ikke er bare meg som reagerer på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå