Jacsterd Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Yes!! Jeg har akkurat bra nok PC for å spille Left 4 Dead på best grafikk! --------------- Gleder meg til å drepe Zombier! Come And Taste Bullets Fags! Endret 27. september 2008 av Jacsterd Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Dette skal nok bli gøy, regner nok med at systemkravene kommer av at de har oppdatert source-motoren den siste tiden, men de kunne vel fått fiksa "floor buggen på de_dust2 på CSS fordi! Men uansett ZOMBIES, DIE!!! Endret 29. september 2008 av Moozoren Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Han her fant akkurat ut at Voodoo 2-kortet ikke fungerer med Left 4 Dead. Genial undertekst ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 [/img]Han her fant akkurat ut at Voodoo 2-kortet ikke fungerer med Left 4 Dead. Genial undertekst ^^ Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Dette er noe jeg gleder meg til! :-) Noen som vet litt mer om denne co-op delen til Left 4 Dead? Vil det f.eks fungere slik at jeg og en kompis kan spille historien til spillet i co-op mode over internett, eller vil det bare være sånne servere med co-op mode hvor man slåss på forskjellige maps mot AI-zombier? Å spille en like bra historie som f.eks Half-Life serien i co-op over nett m/Ventrilo vil jo være knall! Endret 1. oktober 2008 av kenzuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg