kenhaa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg er det litt trøblete landet med å gå over fra Nokia til HTC... En ting jeg gjerne skulle hatt en fix på: jeg må taste inn pin kode på min HTC Touch Pro etter at tastelåsen slår inn, dvs etter 5-10 minutter uten bruk. Skal det være slik, evt finnes det måter å overstyre dette på? Synes det er noget tungvint. Lenke til kommentar
realace Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Jeg er det litt trøblete landet med å gå over fra Nokia til HTC... En ting jeg gjerne skulle hatt en fix på: jeg må taste inn pin kode på min HTC Touch Pro etter at tastelåsen slår inn, dvs etter 5-10 minutter uten bruk. Skal det være slik, evt finnes det måter å overstyre dette på? Synes det er noget tungvint. Må være en innstilling du har vært borti. Har aldri opplevd dette selv enda på 3 uker bruk Mvh Lenke til kommentar
basip Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er villig til å sette litt penger på at løsningen for deg ligger her: Start -> Instillinger -> Lås -> Ta bort haken på "Spør hvis enheten er ubrukt i" Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Er villig til å sette litt penger på at løsningen for deg ligger her: Start -> Instillinger -> Lås -> Ta bort haken på "Spør hvis enheten er ubrukt i" Tror også problemet sitter der. Jeg har også hatt Touch pro i en ukes tid nå og hos meg er det valget som nevnt over ikke aktiv. Jeg har ikke noe problem. Tastelås kan aktiviseres ved å trykke og holde nede "legg på røret" tasten. Men er det ett sted hvor man kan sette "vanlig tastelås" automatisk etter f.eks 1min? Lenke til kommentar
kenhaa Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Er villig til å sette litt penger på at løsningen for deg ligger her: Start -> Instillinger -> Lås -> Ta bort haken på "Spør hvis enheten er ubrukt i" Hei og takk for svar! Dere har helt rett, men problemer mitt er at jeg ikke får haket av låsen. Valget er rett og slett ikke aktivt hos meg. Dette er jeg ganske sikker på oppstod etter at jeg la inn ny mail-konto (exchange-server jobb), kan det være noe sikkerhetsmessig i denne sammenheng som overstyrer at enheten låses etter x antall minutter? Kan jo evt fjerne exchange-kontoen og se om det får noe utslag, men hadde vært interessant å hørt om andre har erfart noe lignende. Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Fjern Exchange-innstillingene, så finner du ut det. Det er jo en smal sak å legge de til igjen, men da finner du hvertfall ut om det er synderen. Fint om du melder tilbake resultatet. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den innstillingen du har aktivert skyldes sikkerhetsinnstillinger på Exchange serveren. Jeg opplever det samme og det skyldes mailserveren på jobb. Du har to alternativ: Sette tiden som den låser seg til 60 min. Da slipper du å måtte taste pinkode hvis du bruker tlf din i løpet av de 60 min. Eller gjøre som jeg gjør, bruke Roadsync istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå